Hoi
PaulRoz Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst even zeggen dat je voor een F&F wel een code nodig hebt van iemand bij Vodafone, anders kunnen ze je er niet mee helpen. Daarnaast moet deze afgesloten worden via de speciale website van Vodafone. Als je online je toestellen en abonnement gaat bestellen dan worden deze naar je toegestuurd.
Ik kan mij goed voorstellen, dat je de bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Er gaat een aantal werkdagen overheen voordat een toestel wordt uitgestuurd. Dit heeft te maken met de BKR / inkomstenlasten toets, wachtrij etc.
Zodra een toestel verstuurd wordt, ontvang je een track & trace code. Mocht je deze nog niet hebben of afvragen wanneer je deze binnen gaat krijgen dan mag je bellen met mijn Vodafone via 0800-0560. Vodafone is van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren.
Mocht je nog meer inhoudelijke vragen hebben dan kan je het best contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone.