Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Pre-order contant betalen in winkel?

Hallo allemaal, is het mogelijk om in een Vodafone winkel een pre-order te plaatsen en die order contant te betalen? Dus: pre-order, abo erbij en contant afrekenen? Alvast mijn dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Andr3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een pre-order kan je via de Vodafone reguliere verkoopkanalen regelen: de Vodafone winkels, via 0800-0560 (gratis), of online.
Omdat het om een pre-order gaat kan je deze niet direct in de winkel betalen, dat doe je pas als je het toestel in handen hebt. Er zijn nieuwe regels wat betreft met de voorraad in Vodafone Winkels. Het kan dus zijn dat je hem wel in de winkel kan bestellen maar dat je deze toch opgestuurd krijgt! 

Ik denk dat @Lycke en @Alex je meer kunnen vertellen hierover. Echter, als het gaat om de nieuwe iPhone pre-order dan denk ik dat ze je deze informatie ook nog niet kunnen geven omdat deze nog in de pen ligt voor wanneer de pre-order uit komt. Maar ze kunnen je vast wel vertellen of toestellen in de winkel op voorraad komen, of niet. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Andr3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een pre-order kan je via de Vodafone reguliere verkoopkanalen regelen: de Vodafone winkels, via 0800-0560 (gratis), of online.
Omdat het om een pre-order gaat kan je deze niet direct in de winkel betalen, dat doe je pas als je het toestel in handen hebt. Er zijn nieuwe regels wat betreft met de voorraad in Vodafone Winkels. Het kan dus zijn dat je hem wel in de winkel kan bestellen maar dat je deze toch opgestuurd krijgt! 

Ik denk dat @Lycke en @Alex je meer kunnen vertellen hierover. Echter, als het gaat om de nieuwe iPhone pre-order dan denk ik dat ze je deze informatie ook nog niet kunnen geven omdat deze nog in de pen ligt voor wanneer de pre-order uit komt. Maar ze kunnen je vast wel vertellen of toestellen in de winkel op voorraad komen, of niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic