Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Pre-order: Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+

http://voda.fo/ne/o3k6e
Via dit topic willen we jullie kennis laten maken met de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ en jullie voorzien van extra informatie over de verkoop en levering van dit nieuwe toestel.

Pre-order

Op 29 maart om 22:00 uur is de pre-order gestart van de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+. Ben je benieuwd naar alle functionaliteiten van deze nieuwste Samsung? Hou je vast:



De nieuwe S8 is verkrijgbaar in Edge-vorm en wel een 5,8-inch versie én een 6,2-inch versie met beiden een Quad HD super AMOLED scherm met een resolutie van 1440 x 2960 pixels. Het scherm beschermt tegen krassen door het welbekende Corning ® Gorilla Glass ©.
Het toestel heeft een gebogen beeldscherm welke doorloopt over zowel de boven- en onderkant als de zijkanten. Houd daarom dus wel rekening met het ontbreken van de ons allen vertrouwde home-button. Deze zal worden verwerkt in het scherm als vingerafdrukscanner.
En dan nog een speciale shout-out naar de Selfie Queens en Kings: De Samsung Galaxy S8 heeft een verbeterde selfie camera van maar liefst 8-megapixel. Hiermee kun je geweldige scherpe en heldere selfies maken.
Daarnaast krijgt de S8 net als zijn voorganger, de S7, een 12-megapixel camera aan de achterkant (autofocus en voorzien van een LED flitser).

Qua geheugen is de S8+ goed voorzien met 64 GB standaard gebruikersgeheugen, hetgeen uitbreidbaar is met behulp van een microSD-kaart van maximaal 256 GB. Een snelle octacore Snapdragon 835 processor van Qualcomm in combinatie met 4 GB werkgeheugen laat alles lekker soepel draaien. Een en ander wordt afgetopt met een behoorlijk zware 3500 mAh batterij en een snelle 4G verbinding.

De behuizing van de Samsung Galaxy S8 en S8+ bestaat uit glas en metaal. Ook deze serie is voorzien van een IP68 certificering. Het toestel is dus stof- en waterdicht.


Denk jij nu: WIL IK!
Dan kun je deze fabulous phone hier bestellen. Uiteraard kun je ook terecht in één van onze Vodafone Winkels of bestel 'm telefonisch via 0800-0560 (gratis).


--

Overige informatie

Besturingssysteem
Besturingssysteem Android is het mobiele besturingssysteem van Google. Android N (of Android 7.0 Nougat) biedt een aantal verbeteringen ten opzichte van de vorige versies. In Android Nougat (Android 7.0) kun je makkelijker meerdere apps tegelijkertijd draaien. Op smartphones en tablets kun je twee apps naast elkaar draaien in split-screen modus. Google heeft veel aandacht besteed aan de notificaties in Android Nougat. Gebruikers krijgen een direct reply mogelijkheid, om zonder het notificatiescherm te verlaten een antwoord te typen en te versturen. In Android Nougat is ook het update-proces geoptimaliseerd. Android Nougat downloadt en installeert beveiligingsupdates in de achtergrond. Je hoeft daardoor niet meer je telefoon op te starten en het lange updateproces uit te zitten. Ook met Virtual Reality heeft Google rekening gehouden. Android Nougat is beter geschikt voor Virtual Reality dankzij de nieuwe VR Mode. Met Android Instant Apps kan je verder een app gebruiken zonder hem eerst te installeren.

Specificaties
OS:
Android 7.0 Nougat

Dimensies:
Hoogte: 159,5 mm
Breedte: 73,4 mm
Diepte: 8,1 mm
Massa: 173 gram

Batterij (vast):
Zwaarte: 3500 mAh Li-ion
Duur: Standby: NNB / Spreektijd: NNB

Display:
6,2” sAMOLED Quad HD display met een resolutie van 1440 x 2960 pixels en 16 miljoen kleuren.

Chipset / CPU:
Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835 10nm Octacore 4x2.45 GHz Kryo & 4x1.9 GHz Kryo.

Camera:
Hoofdcamera: 12 MP met LED flash
Frontcamera: 8 MP

Video-opname:
2160p @ 60 fps / 1080p @ 120 fps met de hoofdcamera

Connectiviteit
GSM / GPRS / EDGE (2G / 2,5G): 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz
UMTS / HSPA / HSPA+ / DC-HSDPA (3G): 850 / 900 / 1900 / 2100 MHz – Max 43,2 Mbps DL
LTE Cat 16 (4G): 800 / 1800 / 2600 Max 1 Gbps DL
Bluetooth: Versie 5.0
WiFi: Wi-Fi 802.11 a/ac/b/g/n/ac en hotspot
DLNA: Nee
HDMI: Nee
GPS: Ja, (a)GPS en GLONASS
NFC: Ja
NFC Contactloos betalen: Ja
Bellen via 4G: Ja
Bellen via 4G VF gecertificeerd: Ja, bij launch, ook voor vanilla
Bellen via WiFi: Ja
Bellen via WiFi VF gecertificeerd: Ja, bij launch, ook voor vanilla
HD Voice: Ja
IR LED: Nee

Geheugen:
RAM: 4 GB
Storage: 64 GB + microSD (max 256 GB)

Sensoren:
Versnellingssensor, Barometer, Irisscanner, Kompas, Gyroscoop, Hartslagmeter, Nabijheidssensor, Vingerafdrukscanner.

--


Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
13 Reacties 13
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
heb hem woensdag gelijk na de presentatie ge pre-orderd ken niet wachten tot die geleverd word 🙂 🙂
dokanovic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik wil de S8 bestellen, echter wil ik weten of het toestel Vodafone branded is, of dat deze met de stock Samsung software/firmware geleverd wordt.

Thanks!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi@dokanovic

Onze toestellen worden in beide varianten geleverd.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
dokanovic

Als die via de Vodafone webshop geleverd wordt, is die doorgaans branded.


Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt inderdaad ????
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
heb 2 jaar geleden mij samsung galaxy s6 via de webshop besteld en deze was niet branded toen 🙂
al maak het mij niet uit of die branded is of niet als die maar goed werkt haha
Anonymous
Niet van toepassing
Heb de s7 edge besteld op die manier maar was wel branded. Maakt mij trouwens ook niet verder uit. ????
jimvdberg

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb een pre-order gedaan, is inmiddels de exacte leverdatum/tijd bekend?
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen wij helaas geen bestellingen en levertijden inzien die voor jou gelden. Daarvoor kun je bellen met 0800-0560

Het toestel wordt geleverd vanaf 19 april. Ps. Dubbel posten is niet nodig jimvdberg????
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
gisteren mij galaxy s8 mogen ontvangen en wat een onwijs mooi/gaaf toestel is dat zeg knap werk weer van samsung

ik heb mijne via de webshop besteld en deze was niet vf branded
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Leuk om te horen dat je er blij mee bent patjuhw!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic