Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Power-up! Extra voordeel als je mobiel met vaste telefonie, internet en tv combineert

http://voda.fo/ne/rrxpnVind jij het ook zo fijn om al jouw diensten af te nemen bij dezelfde aanbieder? Vanaf vandaag is dat nóg leuker bij Vodafone!

Ben je abonnee van Vodafone Thuis Alles-in-1 én heb je een mobiel RED of Black abonnement? Dan krijg je daarbij per maand een extra 3GB databundel én drie gratis TV Themapakketten naar keuze. Dat wordt dubbel genieten!

Wil je hier meer over weten? Kijk op onze website


Veel gestelde vragen:

Wanneer kom ik in aanmerking voor de voordelen?

  • Je moet een Vodafone Thuis abonnement hebben met deze 2 diensten: Internet en TV.
  • Je moet een mobiel Vodafone RED of Black abonnement hebben
  • Het adres van je mobiele abonnementen en je Vodafone Thuis abonnement moet hetzelfde zijn. Het adres van je RED abonnement kun je wijzigen in My Vodafone

Welke voordelen krijg ik?

  • Gratis een extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel op maximaal 5 Red abonnementen die geregistreerd staan op hetzelfde adres als je Vodafone Thuis abonnement
  • Drie gratis TV Themapakketten (t.w.v. € 3,75 per stuk) bij je Vodafone Thuis abonnement
  • Je betaalt géén aansluitkosten voor je Vodafone Thuis abonnement

Wat moet ik doen om de voordelen te ontvangen?

  • De extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel wordt automatisch aangesloten op maximaal 5 RED abonnementen op jouw adres. Hiervoor hoef je niets te doen. We sturen je een SMS ter bevestiging
  • Heb je al drie TV Themapakketten? Dan ontvang je automatisch € 11,25 korting op je maandelijkse factuur
  • Hiervoor hoef je niets te doen. Je ziet de korting terug op je maandelijkse factuur van Vodafone Thuis
  • Heb je nog geen TV Themapakket? Volg dan de aanwijzing in de e-mail die je ontvangen hebt van Vodafone Thuis
Let op: vanaf het moment dat alle Vodafone-diensten zijn aangesloten, kan het tot maximaal 30 dagen duren voordat je de voordelen ontvangt.

Waar krijg ik een Vodafone Thuis en/of mobiel RED abonnement van Vodafone?

Ik heb een Vodafone RED-abonnement en wil graag internet, TV en vast Bellen afsluiten bij Vodafone Thuis. Kan ik mijn gratis TV Themapakket meteen aanvragen?
Nee, je kunt je gratis TV Themapakket pas aanvragen nadat je van ons de e-mail met instructies hebt ontvangen

Word ik door Vodafone gewaarschuwd wanneer de extra 3GB-databundel op is?
Ja, je ontvangt van ons een sms wanneer je 80% én 100% van de extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel verbruikt hebt

Uit welke TV Themapakketten kan ik kiezen?
Je kunt drie van onze vier Themapakketten kiezen: Entertainment, Kids & Music, Infotainment of International

Ik maak al gebruik van Vodafone RED én Vodafone Thuis Alles-in-1. Geldt dit ook voor mij?
Jazeker! Je ontvangt hierover bericht via sms en e-mail.

  • Heb je géén TV Themapakket? Volg de aanwijzingen in de e-mail die je kreeg
  • Heb je wel al één of meerdere TV Themapakketten? Je hoeft geen actie te ondernemen en ontvangt automatisch een korting van € 3,75 per TV Themapakket op jouw Vodafone Thuis rekening. Let op, dit geldt tot maximaal 3 TV Themapakketten.
27 Reacties 27
gozer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi steven hoe zit het dan met de aktivatie kosten van 30 euro ? is dus niet zo gratis als het lijkt of heb ik het mis?
Anonymous
Niet van toepassing
Over welke optie heb je het waar je activatie kosten moet betalen
De powerups zoals de 3GB en het thema pakket zijn gratis. Deze worden toegevoegd zodra je voldoet aan de bovenstaande eisen. Hierover krijg je ook een mail vanuit vf thuis en een sms. Daarna kun jij je themapakket uitzoeken en de 3GB wort automatisch aangesloten binnen 30 dagen nadat je de sms hebt ontvangen.


Anonymous
Niet van toepassing
Bedoel je de aansluit kosten voor vf thuis? In dit geval raad ik je dan aan om te bellen met 0800-0092
Dan leg je de situatie uit en geeft de link door van het forum. Mijn collega's vanuit daar kunnen je hiermee verder helpen.
Louis1968

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond, ik heb nu inmiddels al een aantal jaren een mobiele aansluiting van Vodafone, ook heb ik al een aantal jaren een alles in 1 thuis abonnement van Vodafone maar tot op heden heb ik niet van jullie aanbiedingen mogen genieten waar ik volgens mij wel recht op heb. 3 GB extra internet voor mijn mobiele abonnement en 3 keuze pakketten voor alles in 1 thuis abonnement. De factuur gegevens voor het alles in 1 thuis abonnement als ook het mobiele red abonnement staat op 1 adres en dat zijn volgens jullie de voorwaarden voor het verkrijgen van de extra’s. Ik heb nog nooit informatie ontvangen en ook geen SMS mogen ontvangen zoals vermeld staat in de voorwaarden van Vodafone om het te activeren. Onlangs heb ik mijn abonnement weer verlengd en er is mij ook nu weer verteld dat ik recht heb op de aanbiedingen maar ik heb mijn twijfels of het deze keer wel goed gaat.
Graag hoor ik van jullie waar het mis gaat.
Anonymous
Niet van toepassing
Waar het mis gaat kunnen we vanuit hier niet voor je controleren. Dit heeft er mee te maken dat we vanuit hier niet in de systemen kunnen. Ik raad je aan om dinsdag contact hierover op te nemen met de klantenservice zodat zij alles kunnen controleren en eventueel de promo bundel van 3GB (mobiele afdeling) en extra pakket (vf thuis),kunnen activeren.
gizmozo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb de post gelezen, en geen informatie op mijn vraag gezien.
Ik heb sinds een paar dagen het thuispakket, zelf nog tot eind van het jaar een SMART abbo, en op mijn adres een RED abbo.
Ik weet dat je bij de RED 3 themapakketten kan kiezen,via dat nummer is er ook een sms geweest, via mijn sms las ik dat ik met mijn smart er 1 kan kiezen.
Kom ik uit op totaal 4 pakketten, maar met het aanzetten verrekend hij er 3. Hoe zit dit?
(nu dus 1 dag geactiveerd i.v.m. opzegtermijn en proberen)
Zie nergens staan dat 3 pakketten gratis het maximum is.
Eind van het jaar ga ik ook over op RED.

Groeten Patricia
Anonymous
Niet van toepassing
Hi

Om eerlijk te zijn durf ik het niet te beantwoorden. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone thuis 0800-0092
zij kunnen meteen in de systemen alles er bij pakken voor je.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten, oude actie. Kijk hier voor het topic over Mobiel + Thuis voordeel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic