Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Power-up! Extra voordeel als je mobiel met vaste telefonie, internet en tv combineert

http://voda.fo/ne/rrxpnVind jij het ook zo fijn om al jouw diensten af te nemen bij dezelfde aanbieder? Vanaf vandaag is dat nóg leuker bij Vodafone!

Ben je abonnee van Vodafone Thuis Alles-in-1 én heb je een mobiel RED of Black abonnement? Dan krijg je daarbij per maand een extra 3GB databundel én drie gratis TV Themapakketten naar keuze. Dat wordt dubbel genieten!

Wil je hier meer over weten? Kijk op onze website


Veel gestelde vragen:

Wanneer kom ik in aanmerking voor de voordelen?

  • Je moet een Vodafone Thuis abonnement hebben met deze 2 diensten: Internet en TV.
  • Je moet een mobiel Vodafone RED of Black abonnement hebben
  • Het adres van je mobiele abonnementen en je Vodafone Thuis abonnement moet hetzelfde zijn. Het adres van je RED abonnement kun je wijzigen in My Vodafone

Welke voordelen krijg ik?

  • Gratis een extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel op maximaal 5 Red abonnementen die geregistreerd staan op hetzelfde adres als je Vodafone Thuis abonnement
  • Drie gratis TV Themapakketten (t.w.v. € 3,75 per stuk) bij je Vodafone Thuis abonnement
  • Je betaalt géén aansluitkosten voor je Vodafone Thuis abonnement

Wat moet ik doen om de voordelen te ontvangen?

  • De extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel wordt automatisch aangesloten op maximaal 5 RED abonnementen op jouw adres. Hiervoor hoef je niets te doen. We sturen je een SMS ter bevestiging
  • Heb je al drie TV Themapakketten? Dan ontvang je automatisch € 11,25 korting op je maandelijkse factuur
  • Hiervoor hoef je niets te doen. Je ziet de korting terug op je maandelijkse factuur van Vodafone Thuis
  • Heb je nog geen TV Themapakket? Volg dan de aanwijzing in de e-mail die je ontvangen hebt van Vodafone Thuis
Let op: vanaf het moment dat alle Vodafone-diensten zijn aangesloten, kan het tot maximaal 30 dagen duren voordat je de voordelen ontvangt.

Waar krijg ik een Vodafone Thuis en/of mobiel RED abonnement van Vodafone?

Ik heb een Vodafone RED-abonnement en wil graag internet, TV en vast Bellen afsluiten bij Vodafone Thuis. Kan ik mijn gratis TV Themapakket meteen aanvragen?
Nee, je kunt je gratis TV Themapakket pas aanvragen nadat je van ons de e-mail met instructies hebt ontvangen

Word ik door Vodafone gewaarschuwd wanneer de extra 3GB-databundel op is?
Ja, je ontvangt van ons een sms wanneer je 80% én 100% van de extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel verbruikt hebt

Uit welke TV Themapakketten kan ik kiezen?
Je kunt drie van onze vier Themapakketten kiezen: Entertainment, Kids & Music, Infotainment of International

Ik maak al gebruik van Vodafone RED én Vodafone Thuis Alles-in-1. Geldt dit ook voor mij?
Jazeker! Je ontvangt hierover bericht via sms en e-mail.

  • Heb je géén TV Themapakket? Volg de aanwijzingen in de e-mail die je kreeg
  • Heb je wel al één of meerdere TV Themapakketten? Je hoeft geen actie te ondernemen en ontvangt automatisch een korting van € 3,75 per TV Themapakket op jouw Vodafone Thuis rekening. Let op, dit geldt tot maximaal 3 TV Themapakketten.
27 Reacties 27
richardvandijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste.

Hoe kan ik hiervoor in aanmerking komen? Mijn abonnement van mijn mobiel loopt pas op 26 juni af. We hebben al vodafonethuis internet, tv en vast bellen.

Met vriendelijke groet,
Richard
Anonymous
Niet van toepassing
het staat hierboven al vermeld maar bij deze nog een keer:

Wat moet ik doen om de voordelen te ontvangen?

  • De extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel wordt automatisch aangesloten op maximaal 5 RED abonnementen op jouw adres. Hiervoor hoef je niets te doen. We sturen je een SMS ter bevestiging
  • Heb je al een TV Themapakket? Dan ontvang je automatisch €3,75 korting op je maandelijkse factuur
  • Hiervoor hoef je niets te doen. Je ziet de korting terug op je maandelijkse factuur van Vodafone Thuis
  • Heb je nog geen TV Themapakket? Volg dan de aanwijzing in de e-mail die je ontvangen hebt van Vodafone Thuis
richardvandijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor je antwoord. Maar mijn vraag is hoe ik dit kan doen terwijl ik mijn huidig mobiel abonnement nog moet verlengen/veranderen terwijl mijn huidig abonnement pas afloopt op 25 juni 2016.

Groetjes Richard
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je een red abonnement dan geldt de korting en zal vanzelf ingaan.
Heb je dit niet dan kun je eventueel je abonnement gaan migreren of afwachten totdat je kunt verlengen.
thomasamsterdam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vind het zwaar kut.

ben sinds juli weer vf klant zowel mobiel en alles in 1 glas. Kom ik niet in aanmerking voor deze power up voor klanten. Omdat ik simonly heb..... Zwaar teleurgesteld.

ga als me Abbo afloopt naar KPN daar word je ongeacht wat voor Abbo wel compleet gezien!
die product manager mag wel is achter zijn of haar oren krabben met deze waardeloze aanbieding!


Marcvk01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer kan ik de e-mail verwachten. heb al lange tijd Vodafone thuis en sinds vorige week omgeschaked van Vodafone smart naar Red abbonnement
Izjacques

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb een vodafone RED abonnement en vodafone Thuis Glasvezel. Wanneer kan ik deze mail en/of sms verwachten?

Dan nog een tweede vraag. 3,75 voor een themapakket. Het goedkoopste themapakket is € 10,-. Betekent dit dan gewoon dat ik korting krijg op een pakket? Of komt er ook een pakket van 3,75?


Anonymous
Niet van toepassing
Binnen 30 dagen ontvang je de korting. Heb je al een themapakket, dan krijg je daar de korting over van €3,75
Dit wordt automatisch verrekend en betreft de 3GB krijg je een sms als bevestiging.

Maaike75

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Erg blij met het aanbod, dus net volgens de mail 08000092 gebeld om themapakket te activeren. Vriendelijke mijnheer vertelde mij dat hij dit niet kon doen maar dat hij me zou doorverbinden..... Helaas doorverbinden lukt niet dus maar weer 08000092 gebeld, weer in de wacht gehangen, weer een mijnheer die mij hetzelfde vertelde 😞 beetje vreemd dat in de mail naar dit nummer wordt verwezen maar 2 heren mij vertellen dat zij niet kunnen helpen. A fiin voor de zekerheid nummer gevraagd dat ik dan wel moet hebben, opnieuw laten doorverbinden en weer valt verbinding weg. Nummer dus zelf gebeld en daar werd mij verteld dat ik toch echt 08000092 moet hebben. ....

Ik ben er nu dus er beetje klaar mee! Welk nummer moet ik bellen om dit geactiveerd te krijgen ?
Anonymous
Niet van toepassing
Na mijn weten moet je inderdaad dit nummer hebben, echter kan ik dat op dit moment niet voor je controleren omdat ik niet op kantoor ben op dit moment
Maaike75

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de bevestiging Steven, net toch nog maar poging 4 gewaagd en jawel eindelijk iemand gesproken die wel het pakket kon activeren! Opgelost dus 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig, goed om te horen dat het opgelost is, alleen jammer van de eerdere pogingen.
petert87

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Goeie morgen,

Wij zijn inmiddels ruim een maand verder maar PowerUp nog steeds niet geactiveerd op ons adres 😞
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je dan kunt doen is contact opnemen met de klantenservice (1201 voor de 3GB) en (0800-0092 voor het extra pakket)
petert87

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
bedankt voor je antwoord. Maar normaal gesproken krijg je zelf een email voor Power Up?
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt inderdaad mits je natuurlijk aan bovenstaande voorwaarden voldoet. (Red abonnement etc.)
petert87

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Uiteraard voldoe ik daar aan ;). Vodafone alles in 1 glasvezel met een Red en een Red Plus
Anonymous
Niet van toepassing
Top, dan zou ik zeggen bellen!!!!! 😉
Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit oplossen. Helaas kan ik dat vanuit hier niet omdat ik niet in de systemen kan ivm privacy gevoelige gegevens.
petert87

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic