http://voda.fo/ne/rrxpnVind jij het ook zo fijn om al jouw diensten af te nemen bij dezelfde aanbieder? Vanaf vandaag is dat nóg leuker bij Vodafone!
Ben je abonnee van Vodafone Thuis Alles-in-1 én heb je een mobiel RED of Black abonnement? Dan krijg je daarbij per maand een extra 3GB databundel én drie gratis TV Themapakketten naar keuze. Dat wordt dubbel genieten!
Wil je hier meer over weten? Kijk op onze
website Veel gestelde vragen:
Wanneer kom ik in aanmerking voor de voordelen?
- Je moet een Vodafone Thuis abonnement hebben met deze 2 diensten: Internet en TV.
- Je moet een mobiel Vodafone RED of Black abonnement hebben
- Het adres van je mobiele abonnementen en je Vodafone Thuis abonnement moet hetzelfde zijn. Het adres van je RED abonnement kun je wijzigen in My Vodafone
Welke voordelen krijg ik?
- Gratis een extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel op maximaal 5 Red abonnementen die geregistreerd staan op hetzelfde adres als je Vodafone Thuis abonnement
- Drie gratis TV Themapakketten (t.w.v. € 3,75 per stuk) bij je Vodafone Thuis abonnement
- Je betaalt géén aansluitkosten voor je Vodafone Thuis abonnement
Wat moet ik doen om de voordelen te ontvangen?
- De extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel wordt automatisch aangesloten op maximaal 5 RED abonnementen op jouw adres. Hiervoor hoef je niets te doen. We sturen je een SMS ter bevestiging
- Heb je al drie TV Themapakketten? Dan ontvang je automatisch € 11,25 korting op je maandelijkse factuur
- Hiervoor hoef je niets te doen. Je ziet de korting terug op je maandelijkse factuur van Vodafone Thuis
- Heb je nog geen TV Themapakket? Volg dan de aanwijzing in de e-mail die je ontvangen hebt van Vodafone Thuis
Let op: vanaf het moment dat alle Vodafone-diensten zijn aangesloten, kan het tot maximaal 30 dagen duren voordat je de voordelen ontvangt.
Waar krijg ik een Vodafone Thuis en/of mobiel RED abonnement van Vodafone? Ik heb een Vodafone RED-abonnement en wil graag internet, TV en vast Bellen afsluiten bij Vodafone Thuis. Kan ik mijn gratis TV Themapakket meteen aanvragen?Nee, je kunt je gratis TV Themapakket pas aanvragen nadat je van ons de e-mail met instructies hebt ontvangen
Word ik door Vodafone gewaarschuwd wanneer de extra 3GB-databundel op is?Ja, je ontvangt van ons een sms wanneer je 80% én 100% van de extra 3GB Data ThuisVoordeel bundel verbruikt hebt
Uit welke TV Themapakketten kan ik kiezen?Je kunt drie van onze vier Themapakketten kiezen: Entertainment, Kids & Music, Infotainment of International
Ik maak al gebruik van Vodafone RED én Vodafone Thuis Alles-in-1. Geldt dit ook voor mij? Jazeker! Je ontvangt hierover bericht via sms en e-mail.
- Heb je géén TV Themapakket? Volg de aanwijzingen in de e-mail die je kreeg
- Heb je wel al één of meerdere TV Themapakketten? Je hoeft geen actie te ondernemen en ontvangt automatisch een korting van € 3,75 per TV Themapakket op jouw Vodafone Thuis rekening. Let op, dit geldt tot maximaal 3 TV Themapakketten.