pnhoman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Postcode 1321ST, waardeloze afhandeling glasvezel storing

Door een storing op mijn glasvezelverbinding heb ik al een week (sinds 28 febr 20:15) geen internet, geen tv, geen vaste telefoon. De helpdesk is ondertussen vele malen gebeld maar kan niets doen behalve de klacht noteren en zegen dat e,e,a, is doorgegeven naar de technische dienst (Regeefiber?). In die week is er helemaal geen feedback geweest.
 
Help, wanneer doet Vodafone hier iets aan?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hi pnhoman,

Ontzettend vervelend dat je nu al een week geen internet, tv en telefoon hebt.
Als je wilt kan ik je klacht bij wijze van uitzondering doorzetten naar mijn collega's van Vodafone Vast. Zij nemen dan binnen 48 uur contact met je op. Via het forum kunnen we namelijk geen individuele klantvragen oplossen.

Stuur in dat geval mij even een privéberichtje met je naam, adres en postcode, en gebruikersnaam@vodafonevast.nl
Geef het hier even aan dat je een berichtje hebt gestuurd dan zet ik het direct door.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic