Dit

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

PostNL doet niet wat zij belooft


Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit aan te kaarten, maar ik wil even mijn verhaal kwijt.

Ik heb vorige week mijn abonnement omgezet en een nieuw toestel besteld. Omdat ik een paar dagen weg zou gaan heb ik nog geinformeerd via vodafone chat of dat een probleem was ivm. het in ontvangst nemen van het toestel, maar mij werd verteld dat ik, na de eerste bezorgpoging, de mogelijkheid had om online mijn wensen kenbaar te maken.
Via de link uit de email van vodafone kon ik zien dat mijn pakket de status 'bezorgd' had gekregen, en dat er voor zou zijn getekend door ene Gary. Bizar natuurlijk, want ik had zelf moeten tekenen voor ontvangst, wat lastig is als je in het buitenland zit. Eenmaal thuis zag ik op het bericht in de brievenbus staan dat de telefoon bij mijn buren was afgegeven. En er was een 06 nummer bijgeschreven, voor als ik vragen had over de bezorging. De buren waren er helaas niet gisteren. Ik hoopte dat het hun 06 nummer was, maar toen ik belde bleek het van de postbezorger te zijn. Op mijn vraag waarom het toestel niet teruggegaan was naar het dichstbijzijnde postagentschap kreeg ik geen antwoord. Wel zei hij dat hij vandaag voor me zou gaan 'zoeken' waar mijn telefoon gebleven was. Niet heel geruststellend.

Gelukkig trof ik vanmorgen mijn buurman thuis aan, mét mijn pakketje. Mijn grootste zorg was dus weg, maar het blijft raar dat PostNL je nieuwe telefoon zomaar afgeeft zonder legitimatie, een handtekening van iemand anders laat doorgaan voor de mijne en een naam erbij faket. Volgens de buurman trof hij de bezorgen beneden aan (ik woon in een grote galerijflat) met 3 pakketten, die hij allemaal in zijn handen gedrukt kreeg. Hij had wel de krabbel gezet die ik online terugzie, maar heet ook geen Gary.

Dus Vodafone, kaart dit eens aan bij PostNL. Jullie betalen voor een service die niet wordt verleend en je kunt er op wachten dat dit een keer misgaat. Persoonlijk wil ik mijn pakketten alleen nog bij het kantoor halen. Een screenprint van de bezorginformatie heb ik beschikbaar.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Dit!

Je hebt gelijk, dit is niet de manier waarop een toestel bezorgd zou moeten worden. Bedankt voor je feedback. We zullen het gaan aankaarten bij PostNL.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Dit!

Je hebt gelijk, dit is niet de manier waarop een toestel bezorgd zou moeten worden. Bedankt voor je feedback. We zullen het gaan aankaarten bij PostNL.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic