Goedemorgen,
15 januari is mijn abonnement ingegaan bij Vodafone en is mijn nummer geporteerd vanuit Simyo.
Dit is vanuit Simyo correct gegaan, maar inmiddels is het 28 januari en kan ik nog steeds niet gebeld worden en als ik de simkaart, die ik heb gekregen, in mijn telefoon stop dan blijk ik een telefoonnummer van een andere Vodafone klant te hebben.
Als ik de simkaart vervolgens in een andere telefoon stop, dan heb ik wel mijn eigen nummer met uitbellen, maar iedereen die mij wil bellen krijgt de mededeling dat het nummer niet in gebruik is.
Mijn afgesloten abonnement zie ik ook nergens staan als ik inlog op myvodafone.
Ik heb inmiddels al contact gehad via Facebook/Twitter/Winkel/Telefoon, maar ik krijg alleen de mededeling dat er een case is aangemaakt en dat deze case vorige week donderdag geëscaleerd is. Als ik via myVodafone vragen stel over de voortgang krijg ik nooit antwoord.
Ik begrijp best dat er iets mis kan gaan, maar waarom kan niemand mij op de hoogte houden of een datum geven wanneer dit is opgelost? Ik zou terug gebeld worden, maar dit is ook nooit gebeurd.
Graag zou ik een einddatum willen wanneer dit probleem is opgelost en anders wil ik de mogelijkheid hebben om mijn abonnement te annuleren met behoud van mijn nummer.
Dit forum is mijn laatste hoop dat het opgelost gaat worden.