gideonjansen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Port out naar prepaid goed gegaan?

LS, ik ben per 1 maart van werkgever verwisseld en had mijn zakelijke nummer bijna 12,5 jaar bij mijn oude werkgever. Dit nummer wilde ik dus graag behouden en dus heb ik via dit bedrijf een port out aangevraagd van Vodafone zakelijk naar Vodafone pre paid. Per 1 maart zou ik daarmee een pre paid nummer zijn. Op een later tijdstip zet ik deze vast om naar een abo bij Vodafone, voor nu is pre paid een prima optie.

Alleen kan ik nu het tegoed niet opvragen, niet via Vodafone app en ook niet via SMS.
Via de app kan ik mijn nummer niet registreren want ik ben natuurlijk niet de beheerde van het oude bedrijf en daarmee is het registratie proces blijkbaar ten einde in de app.

Via SMS krijg ik de volgende melding als ik mijn tegoed wil opvragen: Beste klant, U heeft nog 35 Mb over van uw 35 Mb VDL dagbundel. Deze tegoeden zijn bijgewerkt tot null om null. Beheer uw blox en extra in My Vodafone.

Ik heb dus sterk het idee dat de port out niet 100% uitgevoerd is. Mag ik vragen hoe ik nu de status van mijn gsm nummer kan controleren (heb ik nu een 100% pre paid of niet)?

Mvg Gideon Jansen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi@gideonjanssen,

Ik durf je niet met zekerheid te zeggen of het met de outport te maken heeft of dat het een andere reden heeft dat je het tegoed niet goed kunt opvragen. Ik raad je aan om dit even te laten controleren door de klantenservice. Zij kunnen precies voor je zien of alles goed is gegaan. Neem even contact op via 0800-0094 of via Facebook of Twitter.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi@gideonjanssen,

Ik durf je niet met zekerheid te zeggen of het met de outport te maken heeft of dat het een andere reden heeft dat je het tegoed niet goed kunt opvragen. Ik raad je aan om dit even te laten controleren door de klantenservice. Zij kunnen precies voor je zien of alles goed is gegaan. Neem even contact op via 0800-0094 of via Facebook of Twitter.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic