Ocmer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Pop-up IMS service is gestopt

Ik heb net een update gedaan. Nu verschijnt om de zoveel seconden de pop-up "IMS service is gestopt"
ik kan de juiste oplossing om dit te stoppen nog niet kunnen vinden. Help!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ocmer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees op Twitter dat er heel snel een update gaat komen!
Zou ook te bizar zijn als je je mobiel moet resetten door een ongelukkige update.
"Als het goed is, is de update inmiddels de deur uit. Je zult er snel weer vanaf zijn! ^Joeri
"Voordat dit het internet overgaat, het moet nog officieel bevestigd worden, maar de vooruitzichten zijn gunstig! ^Joeri

Bekijk in context

10 Reacties 10
RolandS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier exact hetzelfde; zoek me suf op internet naar een oplossing.
Ook in 'safe mode' dezelfde foutmelding iedere 3 seconden. Hoop dat er snel een oplossing komt.

Ocmer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben er inmiddels achter dat het wsl te maken heeft met VoLTE. Bellen met 4G. Lees op veel buitenlandse forums dat je dit moet instellen. Nu is het probleem dat ik die instelling er niet tussen heb staan bij mobiele netwerken. 😞
hopelijk heeft iemand de oplossing?
RolandS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ocmer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig maar. Hoe meer klachten, hoe sneller opgelost hoop ik!
Anonymous
Niet van toepassing
Hebben jullie al eens geprobeerd om één back up te maken en het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen of dit probleem aan te kaarten bij Samsung?
Ocmer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar heeft iedereen die de update heeft gedaan problemen. Ligt bij Samsung. Misschien komen ze wel met een oplossing.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Ik heb dit intern uitgezet. Zodra ik meer weet hierover horen jullie van me.

Bedankt voor het signaal in ieder geval.
Woudend

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas is er nog geen directe oplossing.
Samsung zelf geeft aan dat het toestel terugzetten op de fabrieksinstellingen voldoende is.
Vergeet niet om hiervoor een Back-Up van het toestel te maken, alle data word verwijderd.
Foto's/ contacten / apps etc.

Zojuist deze handeling voor een gebruiker gedaan in de winkel en de melding is weg!
Ocmer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees op Twitter dat er heel snel een update gaat komen!
Zou ook te bizar zijn als je je mobiel moet resetten door een ongelukkige update.
"Als het goed is, is de update inmiddels de deur uit. Je zult er snel weer vanaf zijn! ^Joeri
"Voordat dit het internet overgaat, het moet nog officieel bevestigd worden, maar de vooruitzichten zijn gunstig! ^Joeri
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic