Michelljgg

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Poging om klant te worden word een grote flop

In oktober 2020 ben ik in de Vodafone winkel in Hardenberg geweest voor overstappen naar Vodafone 

mijn contract zou in gaan op 29 dec ‘20 met overname van mijn nummer 

in half Jan nog niks gehoord ja dat de order gecanceld was dit terwijl ik al wel een gloedje nieuwe IPhone 12 Pro in huis heb liggen van Vodafone (dankjewel voor het gratis toestel )

inmiddels nu 10febr naar meerdere keren contact te hebben gehad met het geweldige callcenter van Vodafone en nog geen stap verder ja vele beloftes 

 

top organisatie 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik heb je zojuist proberen te bellen maar kreeg de voicemail eraan. Ik ben gelijk met dit issue naar de technische dienst gelopen @Micheljgg
Je nummer is nu actief op ons netwerk

Kun je de simkaart van ons in je toestel stoppen en even opnieuw opstarten?

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Michelljgg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard super vervelend dat zoiets gebeurd. Er zal administratief dan toch iets mis zijn gegaan, maar waar, daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen. Er zijn wel mensen van Vodafone aanwezig die met je mee kunnen kijken in het systeem. Mocht er inmiddels al een case zijn aangemaakt dan kunnen ze niet zoveel dan alleen maar wachten tot je antwoord krijgt van de juiste afdeling. Maar een kijkje kunnen ze wel nemen, verkoop of afsluiten kunnen ze niet, maar dan helpen ze je wel met het verwijzen naar.

Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens (dus NIET hier in dit bericht plaatsen aub!!):
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Hij kan je verder helpen met het loskoppelen van je gegevens.

Michelljgg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste daar is al 3 x een case voor aangemaakt maar volgens mij werkt daar niemand op die afdeling want zo als ik al zij er gebeurt niks ben ook erg benieuwd hoe Vodafone mij tegemoet gaat komen als dit over 10 jaar eindelijk dan wel rond komt 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je Steven een berichtje hebt verzonden met je gegevens erin, dan kan die misschien even met je mee kijken. Volgens mij is die vandaag weer aanwezig en dan zal hij je wel op de hoogte brengen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Micheljgg,
Als ik het goed begrijp heb je een bestelling geplaatst en ook ontvangen maar is nooit het abonnement in gegaan.
Dat is apart en een vervelende situatie. Zeker als je hier al meerdere keren contact over hebt gehad. Ik kan me dan ook voorstellen dat je er eigenlijk klaar mee bent.
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak!
Ik kijk graag met je mee hiervoor! 

Kun je mij de bovenstaande gegevens doorsturen voor de verificatie (via een privebericht)? 
Ook hoor ik graag om welk ordernummer het gaat.

Michelljgg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven heb jij voor mij een mail adres 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens. Ik heb je zojuist proberen te bellen maar kreeg de voicemail eraan. Ik ben gelijk met dit issue naar de technische dienst gelopen @Micheljgg
Je nummer is nu actief op ons netwerk

Kun je de simkaart van ons in je toestel stoppen en even opnieuw opstarten?

 

Michelljgg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven hartstikke mooi 

maar een x raden waar die licht en waar ik dus niet ben 

zoals je zult begrijpen ben ik dus niet meer bereikbaar 

top dat je me helpt maar dat ik nu niet bereikbaar ben 😳😳😳😳😳

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ahhh, neee. dat schiet niet op :(. 
In ieder geval is het nu verholpen. Je nummer en abonnement zijn actief bij ons op het netwerk. Ik heb hiervoor geschakeld met de technische dienst en de situatie uitgelegd.
Gelukkig konden we meteen aan de slag en het issue verhelpen.

 Stop straks even de simkaart in het toestel, opnieuw opstarten en je zult merken dat je bereik hebt.
Mocht dat dan nog niet het geval zijn, dan moet de simkaart nog geactiveerd worden.
 

Michelljgg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kom vanavond pas thuis ??????????

Michelljgg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En hoe moet ik die Sim kaart dan activeren 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat kan via My Vodafone of door een chat te starten. Maar als het goed is, doet de simkaart het gelijk @Michelljgg
 

Michelljgg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou ik zie die bos bloemen van Vodafone wel thuis komen als goed maker voor alle irritatie 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic