EWR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Plotseling Paars scherm. NIET laten vallen.

Het scherm van mijn Samsung Galaxy S3 is ineens paars :-(. Ook is het toestel een beetje heet.
Ik heb het trouwens NIET laten vallen. Ik was bezig mijn mail te lezen en - boem, paars....-
Wat is er aan de hand en kan het gerepareerd worden zonder dat me dit kapitalen gaat kosten?
(Mijn toestel is in oktober 2 jaar oud. Valt dit nog onder de garantie?????)
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @EWR ,

Als jij inderdaad de waarheid spreekt dat deze niet is gevallen geloof ik je mocht dit toch zijn gebeurd maar wil je het liever niet zeggen zullen de reparateurs het gewoon zien en een fikse rekening naar je toesturen!

Via het Forum kunnen we niet echt je hierbij verder helpen dit lijkt toch echt het toestel zelf te zijn van binnen.
Kijk even op je contract op welke datum het abonnement is in gegaan en tel 2 jaar later erbij op ;).
Als de periode verstreken is kan het je hoge kosten meebrengen zo en reparatie...
EWR
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Samsung Expert.

Bedankt voor de info. Ik ga er wel mee naar de Vodafone winkel waar ik het abonnement ook heb.

En nee, ik heb hem echt niet laten vallen :-). Dat had ik er dan wel bij gemeld 😉
(De telefoon werd ook zo warm...Heb ik ook ooit met een laptop gehad. Ik heb er toen ijsklontjes bijgelegd. Toen deed ie het net weer lang genoeg om mijn documenten te redden. Misschien iets voor deze....)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic