poowoo

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Playstore aankoop betalen met Vodafone

Op mijn Android tablet wil ik de YouTube premium app installeren en betalen met Vodafone.
De optie om met Vodafone te betalen staat er niet meer bij?
En aantal weken geleden heb ik deze app op mijn telefoon geïnstalleerd toen was de Vodafone optie wel te selecteren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi poowoo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik lees zojuist op de website van Goolge (van YouTube) het volgende: De voordelen van een YouTube Premium-lidmaatschap zijn beschikbaar op alle apparaten met toegang tot YouTube.

Dus als het goed is en je hebt al op je mobiel ingelogd en voldaan voor deze dienst, dan is dat ook zo op je tablet. Als je daar maar inlogt onder dezelfde inlog als op je toestel. Waarschijnlijk dat je daarom ook geen betaal optie tegen komt? Het lijkt me ook eigenlijk wel heel logisch dat het zo werkt. Maar misschien bedoel je dit niet?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi poowoo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik lees zojuist op de website van Goolge (van YouTube) het volgende: De voordelen van een YouTube Premium-lidmaatschap zijn beschikbaar op alle apparaten met toegang tot YouTube.

Dus als het goed is en je hebt al op je mobiel ingelogd en voldaan voor deze dienst, dan is dat ook zo op je tablet. Als je daar maar inlogt onder dezelfde inlog als op je toestel. Waarschijnlijk dat je daarom ook geen betaal optie tegen komt? Het lijkt me ook eigenlijk wel heel logisch dat het zo werkt. Maar misschien bedoel je dit niet?
poowoo
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het blijkt dat ik met mijn tweede Google account heb ingelogd op het tablet.
Nadat ik met het account heb ingelogd wat op mijn telefoon staat is de premium nu automatisch op mijn tablet te zien.
Bedankt voor de tip probleem opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic