Lutwai

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pincode voicemail kwijt

Beset Vodafone,

Ik zit in het buitenland en wil mijn voicemail afluisteren, maar weet mijn pincode niet. Ik heb het supportnummer voor het buitenland gebeld, maar deze vraagt 3x om mijn nummer (dat voer ik in), maar daarna wordt opgehangen! Ook het mailformulier geprobeerd, maar wanneer ik klik op 'verstuur', komen er allemaal vonkjes achter de velden (dus alles is goed), maar verder gebeurt er helemaal niks. Het is toch te gek voor woorden dat ik een forum-account moet aanmaken om jullie te kunnen bereiken?!?
In ieder geval, kunnen jullie mijn pincode van mijn voicemail uitzetten of resetten, zodat ik de berichten kan luisteren? Heel graag!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Lutwai

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd, waarvoor mijn excuses. Vanuit hier kan ik helaas niet de voicemail resetten. Dit heeft te maken met jouw privacy en vanuit hier kunnen wij niet in de systemen. Het enige wat ik kan adviseren hierin is om contact op te nemen met mijn collega's via de chat, Twitter of Facebook.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Lutwai!

Wat is de status van het probleem met je voicemail? We horen graag van je! Mochten we geen reactie meer ontvangen, sluiten we het topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic