Henry2

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Pincode simkaart verwijderen

Ik heb een hc550g wikdcamera gekocht. Heb alles ingesteld maar de camera stuurt de foto's niet door. Mogelijk komt dit omdat de simkaart steeds om de pincode vraagt en die kan ik op de camera niet uitzetten. Nu heb ik dat geprobeerd op een oudere Nokia 3310 maar ik krijg het niet voor elkaar om de knop aan te wijzigen in uit. In een moderne telefoon gaat dit wel maar dan past de simkaart niet meer in de camera. Deze gebruikt nog het grotere model. Wie kan mij helpen? Alvast.bedankt.
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Henry2,

Balen dat je de foto's niet doorgestuurd krijgt.
Het is inderdaad van belang dat je de pincode uitzet. Normaal gesproken zou dit ook via een Nokia moeten kunnen. Waarom lukt dit niet?
Henry2
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De pincode staat op aan, maar ik kan hem niet veranderen. Ook bij wijzigen gaat het niet. Heb dit al geprobeerd door niets in te vullen maar dan krijg ik een toon die niets accepteert. Het is al een toestelletje van ruim 10 jaar oud, maar ik moet hem gebruiken omdat daar nog een grote simkaart in past. De camera heeft alleen een gleuf voor de grote kaarten en daar kan ik geen kleine in kwijt Had het anders nog wel met een Iphone kunnen doen. Las in de beschrijving van de Nokia 6230 (gevonden op internet) dat sommige simkaarten ook geen verwijdering van simkaarten accepteren. Dat is met deze kaart niet aan de hand naar ik aanneem. Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Henry2, onze simkaarten zijn meestal zogenaamde 3-in-1 simkaarten. Je kunt het dus kleiner maken, bijvoorbeeld naar micro-sim of nano-sim. Als je de chip daarna weer terugduwt in de plastic overblijfselen maak je er weer een 'reguliere' simkaart van. Helpt dat?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Henry2, is het nog gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic