koowl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Picasa foto's niet te verwijderen (Synch. staat uit)

Hallo,

1. Sinds de update zit er hoe dan ook een sluitergeluid op mijn camera, ook als ie op stil staat.
Vodafone heeft toen gezegt dat ik de fabrieksinstellingen terug moest halen and so I did..

Met gevolg dat bovenstaand probleem nog nier opgelost was en er een nieuw probleem bij kwam.
De geweldige picasa albums in mijn galerij.

Je krijgt ze niet verwijderd want ze staan gelinkt aan je telefoon, niet op de telefoon zelf.. van de site verwijderen doe ik liever niet.. en ik heb de stappen 'instellingen/accounts/google/picasa synch uit' al gevolgd.

Ondanks alles blijven de foto's in mijn galerij staan.
Zelfs bij het verwijderen van het google account.

Help?
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi koowl, welkom op het Vodafone forum. Het is idd erg vervelend als je deze foto,s niet kunt verwijderen. Zijn het foto,s van jezelf ? Heb je een account bij Picassa of loopt deze via Google ?


koowl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zijn hele oude foto's van jaaaaren geleden.
Via picasa account (bij mijn weten want het is dus kennelijk heel lang geleden gezien ik er niks meer vanaf weet)

Je kan wel via weergave ervoor zorgen dat ze niet te zien zijn mits je de homebutton steeds gebruikt ipv de terugbutton, maar ik vind dit zelf een erg vervelende manier om te omzeilen en wil het gewoon weg :).

lydaferinga

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb GEEN account bij Picasa!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic