Dwoude

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Phone game.mobi

Beste Vodafone,

ik heb van jullie een sms gekregen dat een abonnement op mijn nummer van phonegame zou zijn verlengt. Ook staat er in het bericht dat ik via payinfo het abonnement zou kunnen opzeggen.

Als ik naar payinfo ga is er op mijn nummer niks bekend over een abonnement maar word er wel 15 euro in rekening gebracht door Vodafone. Als ik naar de website van de betreffende dienst ga kan ik hier niks opzeggen.

Ik heb vaker contact gehad met jullie over dit probleem. Ik weiger dan ook deze kosten te betalen.

Groet
Dennis
30 Reacties 30
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi@Sylvia72,

Ik snap dat dit frustrerend is. Mijn collega's hebben de opties die Vodafone in deze gevallen biedt, hierboven al beschreven. Heb je een klacht ingediend bij ons via: vodafone.nl/smsklacht?
Hakani

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jah heb precies dezelfde gedonder, pure oplichting, ik ga weg bij Vodafone, dit is pure fraude, lekker bij iedereen cashen, we hebben gewoon recht op een kwijtschelding, ik ben al jaren klant en nog nooit voor zoiets aangemeld dat kunnen ze verdomme toch gewoon controleren, heb net een medewerker gesproken, je hebt recht op tegemoetkoming als dit een eerste keer is, nou zien is geloven want zie die 7,50 nog steeds op my vodafone.
*moderator edit: het is niet nodig om 5 keer apart te reageren, dat vervuilt dit topic en maak het onnodig lang. De overige 4 reacties verwijderd, deze kun je indien je dit wilt nog toevoegen aan dit bericht*
Sylvie72

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hai

Ik heb inmiddels gebeld en de helpdesk heeft dit stop gezet. Ik heb idd ook n klacht ingediend maar daar krijg je dan weer geen bevestiging van. Dit zal wel niet veel uithalen aangezien er veel klachten moeten binnenkomen. T zijn n stel slimmerds die wel zorgen dat ze niet gepakt worden en daarmee heb ik nog lang niet mijn geld terug. Als ik volgende maand nog n keer n bedrag erbij van deze bende erbij heb staan, ga ik alsnog n mail sturen naar Kassa. Tis te gek voor woorden dat dit in n bedrijf als Vodafone mogelijk is!!

Mvg Sylvie Bos
drmabuse

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MGage zit echt op de van Diemenstraat in Amsterdam, Ik ben er namelijk even naar binnen gelopen en heb er ook een foto gemaakt. Wellicht tijd om Kassa daar eens langs te sturen.

MGage
van Diemenstraat 186
1013 CP Amsterdam
Mdrost

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc,
ik vind jouw antwoord en daarmee dat van Vodafone wat kort door de bocht. Je adviezen zijn aannemelijk, maar het betreft hier simpelweg ook een doortrapte manier om mensen geld te ontfutselen. En dat lukt ze behoorlijk gezien de meldingen op internet en in ervaringen uit mijn eigen omgeving. Jullie moeten dit ook zien en feit is dat de betalingen door jullie systemen lopen en dat dus geaccepteerd wordt door Vodafone. Jullie klanten zijn hier de dupe van en jullie laten dit toe. dat is het punt van poster en daar stap je in mijn ogen te gemakkelijk overheen. Groet Mark
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mdrost, ik heb het zelf ook nagekeken, het is niet dat je zomaar aan deze diensten vast zit. Je moet echt expliciet akkoord gaan. Op https://www.payinfo.nl/gedragscodes vind je de gedragscodes van mobiele internet diensten terug, daar moeten deze diensten aan voldoen en dat doen ze. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je dit melden via https://vodafone.nl/smsklacht en wordt er actie ondernomen.
Boaz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb er ook last van GEHAD.

Na enige tijd merkte ik dat de kosten hoog op liepen einde van de maand. Na een paar keer bellen met vodafone kwam ik er achter dat inderdaad mgage hier achter zat. Ik heb hun een email gestuurd per direct afgesloten te worden en de kosten voor het niet gebruiken van de dienst terug te storten. Tenzij hun mij kunnen aantonen dat ik met hun schriftelijk akkoord ben gegaan voor de dienst.

Emial: sales apenstaartje Mugabe. Com aan elkaar.

Ik heb geen bericht terug gehad. Wel zag ik op mijn rekening in augustus dat de sms diensten op -75,00 euro stond. Dit was 2 weken na de email. Nu 2 maanden later staat ook echt de 75,00 euro terug en is mijn rekening voor deze maand -11,00 euro. Ik krijg dus geld toe.

En heb geen last meer van de sms dienst.

Mijn advies mailen en afwachten. Eventueel door een kennis die advocaat is de email opstellen. Let op alleen je mobiele nummer geven zodat ze weten aan welke account die vast zit. Persoonlijke gegevens zo weinig of zelfs helemaal niet in de email laten.
Mij email was:

Geachte heer/mevrouw,
Sinds afgelopen periode word via mijn provider extra kosten in rekening gebracht vanwege een smsdienst/content welke door u aangeboden is. Ik zou graag willen weten wie deze smsdienst/content heeft geactiveerd. Bedoelende op de persoonlijke gegevens welke ik verstrekt zou hebben om deze dienst te activeren. Missende bewijs stukken zal ik helaas als niet rechtsgeldig zien. Tevens zal de koste dan ook vanaf ingang activatie tot op heden teruggevorderd worden. De smsdienst/content word nu via vodafone in rekening gebracht op het mobiele nummer 06(uit veiligheid type ik hem hier niet) In afwachting op de door u verstrekte documenten. (Geen naam achtergelaten)
Elrik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet je al meer Syl ?
Ik zit met dezelfde probelem
Anonymous
Niet van toepassing
Elrik had je de stappen al doorlopen die mijn collega Marc- @onderaan had gepost?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic