Desmosedici

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Persoonlijk aanbod verlengen

Hallo,

Momenteel heb ik de keuze om mijn abonnement te verlengen bij Vodafone. Ik wil deze graag met 24 maanden verlengen naar een sim-only gezien mijn toestel nog perfect werkt.

Echter zie ik nu het volgende en vraag ik me echt af of het slim is om bij Vodafone te blijven. Het persoonlijk aanbod dat ik krijg op de verlengen pagina is ronduit slecht vergeleken met bijvoorbeeld T-mobile en Tele-2 sim only. Kan ik beter even wachten en komt Vodafone binnenkort met nieuwe abonnementen of kan ik misschien de klantenservice bellen en een beter aanbod krijgen?

Ik ben zeer tevreden met Vodafone dus blijf het liefst ook bij vodafone.

Overzicht van vergelijking:

Vodafone verlengen
- Red essential 1.5GB Onbeperkt bellen € 24
- Red 5GB Onbeperkt bellen € 28
- Red super 12GB Onbeperkt bellen € 35,50

T-mobile nieuwe klant
- Go Next 5GB NL/EU+ Onbeperkt bellen +120m EU bellen € 24
- Go up 10GB NL/EU + Onbeperkt bellen+ Datavrije muziek +120m EU bellen € 28

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Desmosedici

Op dit moment is er nog niks bekend of de abonnementen bij ons worden aangepast. In dit geval raad ik je aan om te bellen met de afdeling verkoop om te zien of zij nog iets kunnen betekenen. Als de abonnementen aangepast gaan worden, zie je dit terug op onze website.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit met het zelfde "probleem" en zou inderdaad ook graag bij vodafone willen blijven.
Moment is mijn abbonement met alle extra's €64,- achter de komma weet ik het niet maar dat boeit niet.
het zelfde kan nu bij een andere aanbiedt veel aantrekkelijker en scheelt me toch een hoop geld.
Anonymous
Niet van toepassing
Ook jou Panzerknackers kan ik alleen maar adviseren om eens contact op te nemen met de klantenservice.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig heb ik tot 25 maart om te beslissen wat ik ga doen. Vanuit de chat funktie kreeg ik ook het aanbod om een keer contact op te nemen met de KS voor een meer passend aanbod. Nu neig ik het meeste naar een sim only abbonement voor een jaar en dan daarna weer een nieuwe iPhone maar dan een 256GB ipv de 128 die ik nu heb. Vooralsnog wil ik gewoon blijven gebruikmaken van het vodafone netwerk maar t-mobile klinkt ook zeer aantrekkelijk op dit moment.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan ik me voorstellen Panzerknackers

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Desmosedici Panzerknackers,
Hebben jullie onze nieuwste actie al gezien? Onze abonnementen zijn sinds deze week tot 50% goedkoper, zeker een kijkje waard dus 🙂
Alle aanbiedingen kun je hier vinden.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

ik zal er eens naar kijken.

edit:
volgens de site was de 12G van €46 naar €27 gegaan. Alleen was dat abonnement eerder €35,50
De korting is dan wel gestegen, ik gok zo'n 50%, maar als je zegt 50% goedkoper dan is dat volgens de normale manier van rekenen nog altijd 50% van €35,50 en dat zou dan betekenen dat dat abbonement nu €17,75 zou moeten gaan bedragen.
En dan nog, 50% van €46 is ook nog lang geen €27,- maar €23,-
dat is al minimaal een verschil van €96,- over een contractduur van 24maand reken maar eens uit wat dat betekend als dat verschil meer dan 4x zo groot is, ik zal je besparen, dat is €426,-
Ik wil verder heel vriendelijk blijven maar ik snap best waarom de rekentoets zo belangrijk is geworden.

Dit gaat me heel weinig 'kudos' opleveren...
all2one

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben hier ook achter gekomen, 24 jan afgesloten red-plus voor 1jr €36,50
Vandaag per toeval gekeken nav een klacht mbt mijn abonnement zag ik idd €28 staan online wat vorige maandag ineens werd besloten(Klantenservice vanavond meegedeeld)
Uiteraard zeer verbaasd na een zeer lang gesprek op 24 jan jl. deelde men mee dat er geen groot verschil zou zijn als men al zou verlengen. Men komt dus zeer bedrogen uit na klein 2 weken. Heeeeel zuuur. Laat het hier niet bij zitten en stap zeker een winkel in.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic