JVD1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Persoonlijk aanbod met flinke korting bij verlenging is flauwekul

Mijn abonnement staat op het punt om te eindigen over een paar maanden, dus ben ik aan het kijken voor een nieuw abonnement maar dan sim-only.
 
Ik word al maanden lang gespamt door vodafone dat ze een persoonlijk aanbod voor me hebben met flinke kortingen. Hier heb ik nou net dus even naar gekeken en er klopt geen zak van. Naast dat de prijzen bij andere providers beter te doen zijn is het aanbod niets bijzonders en van korting valt ook niet te spreken. 
De aanbiedingen die ik krijg zijn exact hetzelfde als die ik op de site vind als "nieuwe klant".
 
Het is behoorlijk schofterig dat er gedaan word alsof ik flink gematst word met de o-zo-geweldige prijzen van vodafone omdat ik als klant wil gaan verlengen, ondertussen word ik gewoon in de maling genomen en mag ik de volle mep betalen.
 
Dit verhaal heb ik ook direct naar de klantenservice van vodafone gestuurd. Het is nu aan de klantenservice om er daadwerkelijk een korting te bieden als ze mij willen houden als klant, mocht de moeite daar niet voor genomen worden heb ik al 2 andere providers gevonden die wel een betere prijs bieden. 
5 Reacties 5
hoenjetremco

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je nog wat van vodafone gehoord? Heb te maken met hetzelfde probleem.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi JVD1,

Erg vervelend dat dit zo overkomt. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Het is uiteraard prima dat je je mening hier deelt. Je klacht is te specifiek om hier op het Forum wat aan te doen. Je geeft aan dit al door te hebben gezet naar de Klantenservice. Ik hoop dat je hier spoedig reactie op krijgt.
Ari-Amy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde, het zijn zeker geen kortingen!
rvduuren

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Het fantastische aanbod wat mij werd gedaan was duurder als mijn huidige terwijl de data de helft was van wat ik al heb. Huidig abbo door laten lopen was voor mij dan ook goedkoper
 
Lucasio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De aanbiedingen zijn voor vaste klanten niet beter dan nieuwe klanten en bij andere providers soms ook voordeliger helaas. Was ook verbaasd wat ik voorgeschoteld kreeg. Koop wel een losse telefoon dit keer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic