Connyg93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Persoonlijk aanbod bij verlengen

Beste,
Ik ben al zo'n 5-6 jaar klant bij vodafone. Nu loopt mijn abbonement af in 4 maanden en
heb ik thuis een aanbieding gekregen van Vodafone.
Volgens de 'flyer' is deze aabieding geadviseerd op basis van mijn persoonlijk aanbod.
Mijn word geadviseerd een vodafone red abbonement te nemen. Dit bestaat uit onbeperkt
bellen en smsen met 2 gb aan internet.
Op dit moment is mijn verbruik rond de 500 mb internet per maand en gebruik ik rond de 200 belminuten/smsjes.
 
Waarom doet Vodafone mij dit zogenaamde 'goede' aanbod.
Het is namelijk niet logisch om een duur abbonement te nemen waar drie keer zoveel in zit dan
wat ik verbruik. Ik ben me bewust dat Vodafone zijn nieuwe Red abbonementen probeert aan te prijzen, maar als vaste klant zou ik graag een aanbieding krijgen die of bij mij past, of dat er niet gezegd wordt dat het gebaseerd is op een persoonlijk aanbod.
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Connyg93, allereerst welkom op het forum! Ik begrijp je punt, echter is het idee achter de nieuwe Red abonnementen dat je er 'zorgeloos' gebruik van kan maken. Wellicht kun je hierover eens even bellen met onze telefonische verkoopafdeling via 0800-0560 (gratis). Onze collega's kunnen dan voor je nakijken welke opties er nog eventueel mogelijk zijn.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Connyg93, allereerst welkom op het forum! Ik begrijp je punt, echter is het idee achter de nieuwe Red abonnementen dat je er 'zorgeloos' gebruik van kan maken. Wellicht kun je hierover eens even bellen met onze telefonische verkoopafdeling via 0800-0560 (gratis). Onze collega's kunnen dan voor je nakijken welke opties er nog eventueel mogelijk zijn.
jeen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee, vodafone probeert je gewoon en peperduur abo aan te smeren.
ik ben al ruim 12 klant, en krijg maar 6 maanden korting van 50 %.
dit is gewoon een hele zwakke vertoning.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
 
Connyg93 schreef:
Beste,
Ik ben al zo'n 5-6 jaar klant bij vodafone. Nu loopt mijn abbonement af in 4 maanden en
heb ik thuis een aanbieding gekregen van Vodafone.
Volgens de 'flyer' is deze aabieding geadviseerd op basis van mijn persoonlijk aanbod.
Mijn word geadviseerd een vodafone red abbonement te nemen. Dit bestaat uit onbeperkt
bellen en smsen met 2 gb aan internet.
Op dit moment is mijn verbruik rond de 500 mb internet per maand en gebruik ik rond de 200 belminuten/smsjes.
 
Waarom doet Vodafone mij dit zogenaamde 'goede' aanbod.
Het is namelijk niet logisch om een duur abbonement te nemen waar drie keer zoveel in zit dan
wat ik verbruik. Ik ben me bewust dat Vodafone zijn nieuwe Red abbonementen probeert aan te prijzen, maar als vaste klant zou ik graag een aanbieding krijgen die of bij mij past, of dat er niet gezegd wordt dat het gebaseerd is op een persoonlijk aanbod.
 
 
Het "persoonlijke aanbod" is het stadaard aanbod.
Ook ik kreeg een red aangeboden omdat ik minstens 200 minuten p/m en 1GB p/m gebruikte.
Nou niet dus. Data zou kunnen kloppen maar ik bel nooit.
De catch achter RED is dat men geen hol meer verdiend aan belminuten zoals "vroeger" Nu betaal je je blauw voor data en krijg je de minuten er gratis bij omdat bijna niemand meer belt.
Eigenlijk heb je dus een € 50.- databundel van 1 a 2 GB met een tientje bellen die 90% van de huidige gebruikers nooit zal verbruiken (men pingt, whatsapp't, iMessage etc bijna alleen maar en belt amper)
Helaas heeft men niet meer de keus zoals eerst om ZELF een pakket smaen te stellen, alleen bij een concurrent kan dit nog...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic