robvandervelde

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Persoonlijk aanbod S4 + health pakket

Ik ben inmiddels 5+ jaren abonnee bij Vodafone en op zoek naar vervanging van mijn S2.
Ik zag op diverse websites de S4 + Health pakket (hrm en S band etc), maar zie hem niet op de website van VF. Leveren jullie die helemaal niet? Zou die ook mogelijk zijn icm de openingsactie van de VF winkel in Winschoten over een week?

9 Reacties 9
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi robvandervelde,

Op welke websites zie je dit staan? Ik heb zelf ook ff gekeken maar op samsung.nl kan ik het niet vinden. Het is in ieder geval niet iets dat via Vodafone gedaan wordt, het komt wel vaker voor dat er actie pakketten zijn die je zelf kunt nabestellen bij Samsung. Wellicht is dit het geval?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Welkom op het Forum trouwens:D. Bevalt het je een beetje of heb je niet rondgekeken?
robvandervelde
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via gsmweb bijvoorbeeld is dit te bestellen (http://www.gsmweb.nl/forms/tm719.htm), Het gaat om een hartslagmeter, s-band en weegschaal die allen in contact staan met de s health app van de S4. 
Anders moet ik die accessoires weer apart bestellen en dan ben ik stukken duurder uit, dan wel van andere leveranciers en dan werken ze weer niet goed samen. En ik wil liever niet met een 3rd party werken, maar gewoon via vodafone blijven werken, dat bevalt me zeer goed.
En als jullie het nu niet hebben dat pakket, is het dan wel via jullie te verkrijgen of moet ik dan toch via samsung/bol.com etc gaan werken?

Is de S4 ook bij de openingsactie in Winschoten te verkrijgen? Dat scheelt een koerier het werk doen en kan ik direct de telefoon en hopelijk het accessoirepakket direct meekrijgen.

Forum is zeker het bekijken waard. Dank daarvoor
robvandervelde
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annabelle,

Hierbij de juiste aanbieding icm VF:) http://www.gsmweb.nl/forms/vfbswm222.htm

groet
Rob
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ah, ik zie het al. Gsmweb.nl is een losse aanbieder die zijn eigen deals maakt. Zij hebben dit zelf in de hand, vandaar dat ze dit op deze manier kunnen aanbieden.
robvandervelde
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annabelle,

Ik snap dat gsmweb een third party is, maar mijn vraag was eigenlijk meer komen die accesoires ook via VF beschikbaar? Het is een behoorlijk samenhangend geheel met de S4.
Maar als ik jouw antwoorden goed interpreteer zal dat niet het geval zijn.

Tweede vraag die ik stelde ging over de S4 bij de heropeningsactie van de VF winkel in Winschoten volgende week. Zal die beschikbaar zijn? En geldt de 50% korting ook op het losse toestelprijs bij verlenging van het abonnement? En is er voor trouwe klanten een betere actie aan de telefoon te krijgen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Rob,

Ik heb even navraag voor je gedaan bij de juiste personen. Er is op dit moment geen sprake van dat we dit pakket gaan aanbieden. Het kan wel zijn dat dit in de toekomst nog gaat veranderen. Wie weet dus:).

Je kunt via dit topic bijhouden wat er gebeurd met de openingsacties. Alle updates over de voorraaden kun je hier terug vinden. De actie is zoals hij is, voor zowel nieuwe als bestaande klanten.
robvandervelde
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het uitzoeken, het wordt dus of elders de accessoires kopen en de S4 volgende week halen in het eigen Winschoten. het Topic over de openingsactie is nogal lang, vandaar mijn vraag hier nog even. Geldt de 50% korting gedurende 12 maanden ook bij een 1-jarige verlenging en hij geldt ook op de aanschafprijs van het toestel toch? ik zou graag RED 1gb of 2gb willen icm met de S4. dat zou met de korting (335/2) +(49/2*12)=460€ zijn. Kan je dat nog bekijken voor mij?

Alvast bedankt
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Rob! De korting geldt alleen bij 2 jarige abonnementen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic