Mijn probleem: ik annuleerde een order bij Belsimpel om mijn abonnement te verlengen met nieuwe telefoon. Zat ik opeens zonder abonnement omdat Belsimpel mijn oude abonnement kennelijk had geannuleerd ipv alleen de order. Uiteindelijk heeft Vodaphone alles naar tevredenheid opgelost en de oude situatie hersteld.
Gisteren ontving ik opeens bericht van Vodaphone over verlenging van mijn abonnement. Ik was kennelijk een Vodaphone Red abonnement aangegaan...?
Toevallig ook gisteren mijn abonnement laten verlengen via Coolblue. Betaald voor een nieuwe telefoon etc en een Vodaphone Red abonnement aangegaan per april 2014. Helaas moeten horen dat mijn verlenging niet door kan gaan, omdat mijn abonnement blijkbaar recentelijk is verlengd?
Kortom: wat er de afgelopen weken aan wijzigingen is gedaan in mijn abonnement moet teruggedraaid worden naar de oude situatie. Daarna zal ik mijn abonnement laten verlengen via Coolblue.
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.