Ik heb sinds 16 oktober gewacht op een nieuw zakelijk abonnement met nummerbehoud en de nieuwe iPhone. De leverdatum werd steeds een week verlengd. Mij is toen in de vodafone winkel aangegeven dat per 21 november de particuliere Red abonnementen ook onbeperkt gebruik van belminuten en data zouden krijgen binnen Europe, ook bellen vanuit NL naar Europe (net als de zakelijke Red abonnementen). Dit was interessant voor mij want de Apple Store had de nieuwe iPhone op voorraad en zij leveren alleen particuliere Vodafone abonnementen. Helaas kom ik er vandaag achter dat de nieuwe particuliere Red abonnementen beperkte hoeveelheid belminuten hebben voor bellen naar EU vanuit NL ( 60 min voor Red Super), terwijl de zakelijke variant onbeperkt is.
Nu wil ik mijn abonnement aanpassen naar zakelijk, telefonisch wordt ik niet geholpen omdat ik in een winkel heb besteld, maar de winkel kan ook niet helpen omdat ze geen zakelijke abonnementen kunnen leveren. Ik kon een Tou formulier downloaden om het nummer over te dragen naar een zaak. Alleen op het formulier staat dat je hetzelfde abonnement overdraagt. Ik wil mijn abonnement overdragen maar daarnaast ook het type laten aanpassen naar de zakelijke variant van een Red abonnement. Dit moet toch lukken? Wie o wie kan me helpen, ik heb er nu echt genoeg van om sinds 16 oktober via ren prepaid nummer naar internationele nummers te bellen.