Fayhatti

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Particulier omzetten naar Zakelijk

Ik heb sinds 16 oktober gewacht op een nieuw zakelijk abonnement met nummerbehoud en de nieuwe iPhone. De leverdatum werd steeds een week verlengd. Mij is toen in de vodafone winkel aangegeven dat per 21 november de particuliere Red abonnementen ook onbeperkt gebruik van belminuten en data zouden krijgen binnen Europe, ook bellen vanuit NL naar Europe (net als de zakelijke Red abonnementen). Dit was interessant voor mij want de Apple Store had de nieuwe iPhone op voorraad en zij leveren alleen particuliere Vodafone abonnementen. Helaas kom ik er vandaag achter dat de nieuwe particuliere Red abonnementen beperkte hoeveelheid belminuten hebben voor bellen naar EU vanuit NL ( 60 min voor Red Super), terwijl de zakelijke variant onbeperkt is.
Nu wil ik mijn abonnement aanpassen naar zakelijk, telefonisch wordt ik niet geholpen omdat ik in een winkel heb besteld, maar de winkel kan ook niet helpen omdat ze geen zakelijke abonnementen kunnen leveren. Ik kon een Tou formulier downloaden om het nummer over te dragen naar een zaak. Alleen op het formulier staat dat je hetzelfde abonnement overdraagt. Ik wil mijn abonnement overdragen maar daarnaast ook het type laten aanpassen naar de zakelijke variant van een Red abonnement. Dit moet toch lukken? Wie o wie kan me helpen, ik heb er nu echt genoeg van om sinds 16 oktober via ren prepaid nummer naar internationele nummers te bellen.
6 Reacties 6
nascaya

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht ook al 3 weken en mij werd verteld dat het nog zeker tot 5 dec ging duren. Ze maken dus van hun probleem, jouw probleem! En als je dan meedenkt om jouw probleem enigszins te verhelpen... Bestaan er ineens standvastige procedures. En Daan dat irritante herhalen van wat al gezegd is! Ik kon die gast zo door een vleesmolen halen! #Kutcallcentrevolk
Fayhatti
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is toch echt niet te geloven hoe de klantenservice bij Vodafone werkt! Je zult eerst tien keer een keuze moeten maken om bij de juiste afdeling terecht te komen, of nog erger de verbinding wordt verbroken omdat de keuzes die je hebt gemaakt niet via de klantenservice opgelost kunnen worden. In de winkel wordt je ook niet verder geholpen. Doordat ik via de winkel en de telefonische klantenservice verkeerd geinformeerd ben, zit ik nu wel met een abonnement wat niet bij me past.
Ik ga nu even langs bij een zakelijke vodafone winkel om te kijken of zij me kunnen helpen. Het antwoord weet ik eigenlijk wel....
Vodafone help!!!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Fayhatti , het is inderdaad niet mogelijk om een zakelijk abonnement op een particulier nummer te hebben. Daarom moet je eerst jouw nummer overzetten op naam van de zaak, wil je een zakelijk abonnement kunnen afsluiten. Nadat dit gebeurd is kun je vervolgens het abonnement overzetten naar een andere abonnement (een zakelijk abonnement). Hiervoor kun je dan bellen met de afdeling migratie via 0800-0200976. Hiervoor moet je het abonnement dus echter eerst voor hebben overgezet op naam van de zaak.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic