Denzel Huisden

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pakket voor de 2e keer niet ontvangen!!

Onderwerp: Klacht over onvoldoende opvolging vermissing tweede telefoon

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil graag mijn onvrede uiten over de manier waarop mijn situatie met betrekking tot de vermissing van mijn tweede telefoon is behandeld. Er is een case aangemaakt voor de vermissing, en mij werd beloofd dat er zo spoedig mogelijk contact met mij zou worden opgenomen. Helaas is dit tot op heden niet gebeurd.

Aangezien de feestdagen snel naderbij komen, bevind ik mij in een vervelende situatie, die voor mij steeds lastiger wordt. Ik begrijp dat het druk kan zijn, maar gezien de omstandigheden verwacht ik dat mijn situatie met meer prioriteit behandeld wordt. Ik begin mijn geduld te verliezen en zou het zeer op prijs stellen als er snel actie wordt ondernomen om deze zaak op te lossen.

Ik verzoek u vriendelijk om mij zo snel mogelijk te informeren over de voortgang en een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Denzel Huisden

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3631Posts
  • 1106Oplossingen
  • 1188Likes

Hi @Denzel Huisden 

Je hebt recent hier al een topic over gestart. Hier is afgelopen vrijdag nog in gereageerd door een moderator. Zoals aangegeven is de situatie opnieuw uitgezet bij de afdeling klachten. Zij zullen contact met je opnemen. Op basis van de gegevens zie ik dat de case vandaag in behandeling is genomen. Er is een mail naar je is gestuurd voor de verklaringsbrief van Post NL.  Ten behoeve van het overzicht op de Community zal ik dit topic sluiten. Bij vragen kun je reageren in het oorspronkelijke topic of op de email van klachten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic