Jasper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Packetgegevensverbinding Niet Beschikbaar

Hallo allen, Ik heb een Nokia 5800 XM met zorgeloos mobiel internet. Nu is dit internet de laatste tijd niet meer erg zorgeloos omdat ik bepaalde momenten geen toegang heb tot mijn internet. hoe ik te werk ga en wat er gebeurt: 1. ik open internet door op "internet" te klikken 2. Ik kies voor "web" wat bij mij de bookmarks opent 3. Ik kies de gewenste bookmark of typ een ander adres in 4. De telefoon vraagt op welke manier ik wil verbinden. WLAN, Internet (GPRS) of WAP-diensten(vodafone live) 5. Ik kies voor Internet (GPRS) en de mobiel gaat proberen te verbinden. 6. Na ongeveer 20 sec. krijg ik een scherm met de tekst "Packetgegevens: packetgegevensverbinding niet beschikbaar" 7. het scherm van stap 6 verdwijnt na een aantal sec. en een ander scherm met de tekst "Web: Kan de bewerking niet uitvoeren" verschijnt een aantal sec. 8. Als beide schermen weer verdwenen zijn houdt ik een lege witte pagina over die niets laadt. Het vervelende is dat dit op willekeurige momenten gebeurt. Zo kreeg ik de melding gisteren de hele avond en kon ik vanmorgen weer gewoon op internet. Aangezien ik er een vast bedrag per maand voor betaal wil ik toch graag ten alle tijde internet hebben. Iemand ervaring met dit probleem en/of heeft iemand een oplossing?? bvd, Jasper
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic