Nou ja, paarse krokodil.... Maar het is in ieder geval vergelijkbaar!
Mn telefoon wordt minder, en ik mag een nieuw abonnement afsluiten. Joepie!
In de winkel wordt er gezegd dat toestellen via internet besteld, de volle service krijgen in de winkel, dus doe ik luxe en kies (na wikken en wegen) op internet een red abonnement met een Samsung S4.
Die bestel ik op 26 juni, binnen een uur zie ik dat abonnement al is omgezet. Gaat snel dus, super! Volgende dag ook mijn nieuwe telefoon al in huis, helemaal geweldig, kan ik er direct mee aan de slag.
Echter...... Ik maak 1 foto en de camera doet het niet meer. Of hij blijft zwart, of ik krijg allemaal roze strepen in beeld, beetje een teleur stelling, camera is voor mij heel belangrijk! 🙂 Geen nood, krijg ik te horen van vodafone, binnen 7 werkdagen kan ik hem kosteloos inruilen voor een nieuwe. Dus, op naar de winkel voor hopelijk een goede. Helaas, omdat het abonnement via internet is afgesloten, kunnen ze dit niet doen. (hoe zat dat met die volle service?) Ik kan hem (mijn splikspinter nieuwe telefoon) laten repareren, of ze kunnen hem opsturen, en dan wordt de nieuwe naar mijn huisadres gestuurd. Lijkt me prima. 2 juli brengen we hem naar de winkel. Daar zeggen ze dat het handig is om (na 3 werkdagen) even contact op te nemen om te vragen of hij al binnen is, en om het proces wat te versnellen.Fijn, doe ik! 5 Juli is hij bij vodafone binnen (volgens de dynafix site).
Maar de betreffende medewerker zegt dat ie nergens te vinden is. Ik krijg het advies maandag weer te bellen. Dat wordt voor mij dinsdag, en hoor ik weer het verhaal dat hij er nog niet is. Tip van de dag: Of ik even een paar dagen later weer wil bellen. (Daaaaag 400 belminuten van mn abonnement!)
Woensdag 10e, bel ik maar weer. Ja! Hij is gevonden, de herlevering is ingezet! Volgens de medewerkster, zou hij vrijdag komen.
Maar ik hoor niets. Vorige keer mail gekregen, nu niet, ik krijg dus twijfels. Vrijdag (12e) toch maar even checken.
Nee, zegt de medewerkster, hij is nog niet opgestuurd, ja herlevering is ingezet.... Het kost nogal wat tijd om het te 'verwerken' (Ik weet niet hoe het werkt, maar vind het nogal bijzonder, omdat ik de telefoon na het verlengen van mijn abonnement binnen 2 dagen in huis had. Waarom kan dat nu niet dan?)
Maaarrrrr: Als ik maandag nog niet gehoord heb, zou ik natuurlijk even weer kunnen bellen.
Ja, gezellig, ik ken iedereen inmiddels bijna bij naam! 😉
Ik heb hele dagen niets te doen, dus bel ik maandag gezellig weer met mijn vrienden van de vodafone. Ondertussen ook een creditnota ontvangen. Maandag krijg ik een medewerker voor de telefoon. Die had ik al eerder gehad, volgens hem moest ik naar de afdeling reparatie bellen. (Dat had hij al eerder gezegd en me een nummer gegeven waar ik niemand te pakken kon krijgen) Volgens hem, moest ik toch echt reparatie bellen (maar ik kreeg toch een nieuwe telefoon???) Dus, gedaan. De meneer die ik toen voor de telefoon kreeg was lichtelijk niet blij met mijn telefoontje, want..... Ik moest toch echt 1 of ander 0900 nummer bellen voor 45 cent per minuut + de kosten van het gebruik van je mobiele telefoon. (ja, mijn minuten zijn inmiddels op, en de kosten gaan inderdaad ook erg hard) gelukkig krijg ik eerst 14 keuze menutjes voor ik een medewerker te pakken zou kunnen krijgen, als er geen wachttijd zou zijn.... Maar ja.... mn geld is op...
Ach, heb toch niets te doen, dus bel ik mijn vriendin nog eens bij vodafone. Ze heeft echt geen idee.... Kan wel 10 werkdagen duren. Of ik na die tijd.......
toch
nog
eens
wil
BELLEN??
Misschien hebben ze nog ergens een paarse krokodil voor me staan?