Hallo
@hamstergeval Vragen zijn er om beantwoord te worden.
Hier zijn de antwoorden dan ook.
1. Je kunt gewoon je huidige Vodafone SIM-kaart blijven gebruiken. Vodafone stuurt tegenwoordig als service een nano-sim-kaart met plastic adapters voor micro-sim-kaart-formaat of regulier sim-kaart formaat.
Indien je die nieuwe sim-kaart niet laat aktiveren door de Klantenservice van Vodafone. Dan blijft gewoon jouw huidige Vodafone SIM-kaart geaktiveerd.
2. Vodafone brengt geen dubbele abonenementskosten in rekening. Als je midden in de maand je abonnement omzet naar een ander abonnement. Dan worden zowel je oude abonnementsvorm, als je nieuwe abonnementsvorm naar rato in rekening gebracht op de volgende Vodafone faktuur. Switch je halverwege de maand, Dan geldt dus: (oude abonnementskosten * 50%) plus (nieuwe abonnementskosten * 50%) is het totaalbedrag dat je moet betalen aan abonnementskosten op je volgende Vodafone faktuur. Tenminste bij mij werd het op die manier verrekend. En ik heb ook halverwege de maand mijn abonnement omgezet naar een ander RED-abonnement.
3. LTE is inderdaad de officiële benaming voor 4G. Als jouw apparaat geschikt is voor 4G en als je je in een gebied bevindt waar 4G-Netwerk-dekking is. Dan zou je bovenin je smartphone bij Netwerk-verbindingen de aanduiding
4G moeten zien staan. In de mededelingenbalk, naast de tijdsaanduiding. Je merkt het ook doordat je mobiele internetverbinding dan "ineens" ontzettend snel is.
😄 Succes !
Netwerker