hamstergeval

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Paar dagen van te voren verlengen?

Zoals de titel zegt. Ik heb hier al wel met belsimpel over gemailed, en zij beweren dat het geen enkel probleem zou zijn, en dat zij dan de verlenging op de datum zelf doorvoeren. Ik kan officieel op de 21e verlengen, maar omdat ik dus de 21e een maand weg zal zijn en ik graag voor het einde van deze maand wil verlengen naar een goedkoper abonnement.

Natuurlijk zou ik er niet mee zitten als ik de telefoon pas over een maand zou kunnen gebruiken, want het gaat me enkel om de verlenging, en er is wel iemand bij mij thuis om de telefoon aan te nemen.

Nu weet ik natuurlijk niet of zoiets wel mogelijk is, omdat ik zelf niet echt ervaringen heb met de externe handelaars. Ik ben dit op het moment van plan omdat het assortiment bij de vodafone site zelf niet de Sony xPeria Z1 heeft.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @hamstergeval ,
Leuk je hier op het forum aan te treffen (en zeker met zo'n originele naam :D) en natuurlijk ook leuk dat je het abonnement bij ons wil verlengen.
Wij (van Vodafone) hebben geen informatie hoe Belsimpel zijn verlengingen afhandelt. Zodra je nummer open wordt gezet (4 maanden voor de einddatum) kunnen zij een verlenging doorvoeren. Het zou dus goed kunnen dat zij het van tevoren in "hun schriftje"zetten en doorvoeren op het moment dat het kan.

Alvast prettige vakantie. Denk je aan onze voordeel bundels voor het buitenland?


Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @hamstergeval ,
Leuk je hier op het forum aan te treffen (en zeker met zo'n originele naam :D) en natuurlijk ook leuk dat je het abonnement bij ons wil verlengen.
Wij (van Vodafone) hebben geen informatie hoe Belsimpel zijn verlengingen afhandelt. Zodra je nummer open wordt gezet (4 maanden voor de einddatum) kunnen zij een verlenging doorvoeren. Het zou dus goed kunnen dat zij het van tevoren in "hun schriftje"zetten en doorvoeren op het moment dat het kan.

Alvast prettige vakantie. Denk je aan onze voordeel bundels voor het buitenland?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic