bolletje69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PUK code

Afgelopen weekend in ziekenhuis doorgebracht. Wilde telefoneren, echter 3 maal verkeerde inlogcode gebruikt. Dus moest PUKcode invullen. Lag thuis. Deze na thuiskomst opgezocht, werkte niet. Kan ik een nieuwe PUK code krijgen, zodat ik weer gewoon kan bellen? BVD voor het herstellen/toezenden van nieuwe PUK code. Victor Dallau
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes
Hoi bolletje69
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oh jeetje, wat vervelend dat je afgelopen weekend hebt moeten doorbrengen in het ziekenhuis en dan ook nog uit stress vergeten wat je pincode is, ken ik je helemaal voorstellen. Fijn om te horen dat je wel weer thuis bent.

Je PUKcode kan je vinden in je via My Vodafone. Onder SERVICE en dan bij SIMKAART (daar staat Pukcode). Deze moet goed zijn want deze past bij je mobiele nummer c.q. SIMkaart. Als dit nu echt niet wil lukken dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en doe dit dan via een chat te starten, want je kan nu niet bellen 🙂

Volgens mij kunnen ze je dan wel helpen. In ieder geval is het via de Community niet mogelijk want wij als mede klanten kunnen niet in het systeem voor je kijken. Succes en laat even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes
Hoi bolletje69
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oh jeetje, wat vervelend dat je afgelopen weekend hebt moeten doorbrengen in het ziekenhuis en dan ook nog uit stress vergeten wat je pincode is, ken ik je helemaal voorstellen. Fijn om te horen dat je wel weer thuis bent.

Je PUKcode kan je vinden in je via My Vodafone. Onder SERVICE en dan bij SIMKAART (daar staat Pukcode). Deze moet goed zijn want deze past bij je mobiele nummer c.q. SIMkaart. Als dit nu echt niet wil lukken dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en doe dit dan via een chat te starten, want je kan nu niet bellen 🙂

Volgens mij kunnen ze je dan wel helpen. In ieder geval is het via de Community niet mogelijk want wij als mede klanten kunnen niet in het systeem voor je kijken. Succes en laat even weten of het is gelukt.
bolletje69
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had mijn PUK code op het kaartje waarmee de SIMkaart was gestuurd . Heb dit ingevuld. Dit werkte niet. Ik wil graag een nieuwe PUKcode. Of een nieuwe SIMkaart als dat mogelijk is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes
Maar heb je nu ook al online gekeken in je MyVodafone?
Anders even bellen met klantenservice of een chat starten, zoals ik hier boven al had omschreven.

Of is het je inmiddels al gelukt om te bellen en de code te krijgen?
Mocht je een nieuwe SIMkaart wensen dan kan je het best naar een Vodafone Winkel gaan. Overigens kunnen ze je in de winkel ook wel even helpen met het opzoeken naar de juiste PUKcode!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je de puk-code in je bezit @bolletje69?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic