Sinds 1 april 2020 geen abonnement meer en PUK code kwijt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Stefan71
Geen abonnement meer? Dat is wel heel erg vreemd maar misschien komt het omdat je je je PUKcode nodig hebt. Deze kan je vinden in de My Vodafone app of via internet (je browser via My Vodafone).
Wil het helemaal niet lukken neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen je helpen en lukt het niet dan een berichtje privé sturen via Facebook of Twitter.
Hopende dat het via deze wegen lukt want voor nu is er geen Vodafone medewerker online op de Community. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.
Hoi @Stefan71
Geen abonnement meer? Dat is wel heel erg vreemd maar misschien komt het omdat je je je PUKcode nodig hebt. Deze kan je vinden in de My Vodafone app of via internet (je browser via My Vodafone).
Wil het helemaal niet lukken neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen je helpen en lukt het niet dan een berichtje privé sturen via Facebook of Twitter.
Hopende dat het via deze wegen lukt want voor nu is er geen Vodafone medewerker online op de Community. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.
Hey @Stefan71 . Welkom hier!
Het is me niet volledig duidelijk wat er nu aan de hand is. Mocht je nog hulp nodig hebben, kan je ons dan iets meer informatie over de situatie geven? 🙂
Als het inmiddels allemaal wel opgelost is, horen we dit natuurlijk ook graag. Dan kunnen we de vraag hier sluiten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.