Liloe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PUK-code aanvragen zonder MyVodafone

Hoihoi,
Gisteravond was ik zo stom om mijn pincode 3x verkeerd in te toetsen. Ik had geen MyVodafone, dus heb ik rondgezocht hoe ik het snelst mijn PUK-code kon vinden.
Ik kwam een site tegen waar per provider een nummer en informatie te zien was. Voor de geïnteresseerde: http://pukcodekwijt.com/#

Voor Vodafone: PUK-code opvragen via my Vodafone of via 06-54500100

Ik belde het nummer, en werd gevraagd mijn mobiele nummer in te voeren, de laatste 4 cijfers van mijn bankrekening te geven en mijn geboortedatum in te voeren. Precies hetzelfde keuzemenu als wanneer er gebeld wordt naar het klantennummer (0800-0094).

Wat mij in verwarring bracht waren de twee nummers die hetzelfde keuzemenu hadden. Iemand die mij kan helpen?

Nu vraag ik mij dus af of het nummer (06-54500100) wel van Vodafone is, en zo niet, wat er met de gegevens die ik heb ingevoerd gedaan kan worden?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Beide nummers zijn van Vodafone. Het mobiele nummer is voor als je in het buitenland zit en het 0800 nummer hier in Nederland.

De pukcode kun je opvragen via de klantenservice via Twitter facebook chat of telefonisch Liloe

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Beide nummers zijn van Vodafone. Het mobiele nummer is voor als je in het buitenland zit en het 0800 nummer hier in Nederland.

De pukcode kun je opvragen via de klantenservice via Twitter facebook chat of telefonisch Liloe
Liloe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel erg bedankt (ook voor het snelle antwoorden)!
Anonymous
Niet van toepassing
Graag gedaan Liloe
Was het gelukt via de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic