mrrulez911

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PS Vita & WipeOut 2048

Heb sindskort een PS Vita, daar heb ik een account voor gemaakt in de hoop dat ik 12,50 registratiebonus tegoed zou ontvangen. Is niet gebeurd, nu heb ik er maar 20 euro bij gezet en hoopte ik die code voor de game WipeOut 2048 te krijgen. Ik ben sinds dat ik 'm heb, dat is zondag 26 februari nog geen code ontvangen.
 
Hij moet komen in de "Instellingen > Netwerk > Mobiele netwerkinstellingen > Berichten van operator". Daar komt niks binnen, alle instellingen staan goed en mijn vraag is, wanneer ik die code nu niet meer binnenkrijg, hoe kan ik dan van die aktie van Vodafone&Sony gebruik maken? En mocht het helemaal niet werken, is het dan mogelijk dat jullie voor mij die code toesturen, zit nu met 20 euro beltegoed op die prepaid data simkaart en ik kan er niks mee. Ja, via Wifi internetten e.d. Ik wil heel erg graag van die aktie gebruik maken en ben een trouwe klant van Vodafone. Heb er zelfs een data sim only abonnement voor aangesloten, zodat ik uiteindelijk via een data abonnement kan internetten met meer MB's zeg maar.
 
Die simkaart zit er niet in, omdat ik zit te wachten totdat die code van WipeOut 2048 binnen is en daarna wil ik het abonnement gaan gebruiken.
 
Graag uw reactie.
 
P.S. ben bereikbaar op mijn 06 en uiteraard per e-mail
6 Reacties 6
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
mrrulez911 schreef:
 
 
Die simkaart zit er niet in, omdat ik zit te wachten totdat die code van WipeOut 2048 binnen is en daarna wil ik het abonnement gaan gebruiken.
 
Graag uw reactie.
 
P.S. ben bereikbaar op mijn 06 en uiteraard per e-mail
Als je er geen SIM in hebt zitten, zal je dat berichtje natuurlijk ook niet krijgen.......
mrrulez911
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer je beter had gelezen, had je gesnapt dat het om de simkaart gaat van mijn Sim Only abonnement, die wil ik erin doen zodra ik op mijn (prepaid)simkaart die er origineel bij zit, de code voor WipeOut 2048 heb ontvangen. Dan haal ik die prepaid sim uit mijn Vita en stop er een abonnement in, in verband met databundel e.d. Nu heb ik dus het probleem dat ik die code niet krijg en dat ik een Sim Only abonnement heb, waar ik nu nog niks aan heb. Dus ik wacht op een reactie van Vodafone, neem aan dat ze wel de moeite kunnen nemen om te reageren.
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Voortaan iets duidelijker formuleren. Bel de klantenservice, of ga even bij een winkel langs.
mrrulez911
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie, jammer dat ik deze account voor niks heb aangemaakt, want naar de winkel gaan dat kan natuurlijk altijd. Maar goed, weet ik het voortaan, dan is het dus niet nodig voor dit soort problemen een account aan te maken, want je komt er geen stap verder mee. Vodafone bedankt!
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Probeer het anders via Twitter of Facebook. Dit is meer een technisch forum. Lees een korte introductie.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Hey,

Stuur anders per PM jou mobiele nummer van de prepaid kaart naar mij toe!

Dan kan ik voor je aan de slag!

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic