Miatasnarf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PDP-identiteit

Sinds drie weken in het buitenland (buiten EU), geen problemen met mobiel internet op iphone 6. Sinds gisteren geen toegang meer met de melding: “mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP-identiteit niet geaccepteerd.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes
Hoi Miatasnarf
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Controlleer eens de instellingen van je Iphone. Ga naar mobiele data. (Mobiele data moet aan staan) vervolgens klik je op mobiele data netwerk bij de opties. Hier moet live.vodafone.com staan. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.
Daarna raad ik je aan om daar uit te gaan en het toestel even op vliegtuig modus te zetten en dan weer terug voor een nieuwe aanmelding. Werkt het dan nog niet raad ik je aan om handmatig een ander netwerk te selecteren onder instellingen en dan aanbieders. Daarna kun je hem weer terug zetten.

Kun je laten weten of het gelukt is?
Miatasnarf
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de snelle reactie. De tips die je me gaf had ik al gevonden via wat gegoogel, maar ze helpen helaas niet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes
Oei, dat is vreemd. Je zou eventueel de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze je toestel willen resetten. Misschien dat dit het probleem is. Kijk anders ook nog even in je My Vodafone of je buitenland niet UIT hebt gezet. Dat wil ook nog wel eens het geval kunnen zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het daarmee wel verholpen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic