lindsay1991

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PDP identiteit niet geaccepteerd

Ik heb vandaag mjin alles op reis bundel aan gezet alleen heb er helaas geen gebruik van kunnen maken. Mijn telefoon geeft wel aan dat hij 3g bereik heeft maar kan door een PDP fout niet op internet? Ik snap er niks van & heb ook gezocht bij andere berichten en op internet maar kan er geen wijs uit. Hmm wat nu?

Groetjes!!
7 Reacties 7
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@lindsay1991

Dat is inderdaad heel onhandig! Wat voor toestel heb je? Heb je de instellingen hiervoor al nagekeken?

lindsay1991
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Iphone 4 en heb zover ik weet alles nagekeken
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @lindsay1991
Kijk svp even de internet instellingen na van je toestel.
Ik heb het vermoeden dat hier iets niet goed staat. Een kleine aanppassing kan hier wonderen doen:D
Laat je nog even weten of het hiermee opgelost is?
Fingers crossed
lindsay1991
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net even alles nagekeken maar het staat er precies zo in als uitgelegd dus ik ben bang dat het helaas niet hieraan ligt. & wat ook best lastig is dat ik het nu niet kan testen want ik heb prepaid en als ik m'n internet aanzet betaal ik natuurlijk 2€ gelijk voor de dag & de vorige keer dat ik het aanzette heb ik 2€betaald maar heb ik het helemaal niet kunnen gebruiken.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Lindsay,
In dat geval moet een collega toch echt even met je door de instellingen (evt APN's) heen lopen. Doen we graag maar dat kan niet via het forum. Daarom het verzoekomeen chat met onze technische dienst op te starten via onze site. Dan kan de collega je hulp op maat geven. Lukt chatten, niet dan kun je ook telefonisch contact opnemen. Het nummer omte bellen vanuit het buitenland, staat ook op de site. Laat je ons de afloop nog even weten? Succes
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Probeerst eerst dit.
Settings -> General /agemeen -> Reset -> Reset Network Settings
werkt dit niet even handmatig een ander netwerk selecteren.

Toevallig je: EU datalimiet aan staan?
Deze hoort bij iphone met een smart abbonoment uit te staan.
lindsay1991
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reacties !!! Nou, ik heb het dus eventjes laten varen en alles geprobeerd wat jullie gezegd hebben en omdat ik prepaid heb en als ik het wil testen of het ook inderdaad werkt nu dan moet ik gelijk weer die bundel aanzetten dus ik dacht ik probeer het later weer eens en dan laat ik het weten. Dus bij deze! Ik heb het vanochtend voordat ik het aanzette eerst even geprobeerd of internet werkte. Het werkte!! Dus ik blij m'n bundel aangezet in de hoop dat ik eventjes wat whatsappies naar thuis kon doen enzo. Want ik zit hier namelijk 5 maanden en heb daarom speciaal voor vodafone prepaid gekozen omdat ik het zo makkelijk vind dat je die bundel aan en uit kan zetten. Toen heeft het misschien 5 minuten gewerkt en toen kreeg ik weer dezelfde foutmelding heeel jammer... Dus ik stond op het punt om te bellen krijg ik een smsje dat mijn datalimiet is bereikt? Heel vreemd.. Dus ik bel op en krijg ik eerst te horen dat ik doorverbonden moet worden naar internet everywhere ofzo? Dus ik wachten wachten word ineens na 10 minuten ofzo de verbinding vebroken. Jammer maar goed bel ik gewoon nog een keer. Toen hoefde ik ineens niet doorverbonden te worden maar zei ze dat ze verder niks kon betekenen voor me omdat mijn datalimiet bereikt was, maar ik had hem net aangezet?! Dus toen heb ik er even met haar over gediscusseerd en heb toen gezegd oke prima dan zal het wel bij mij liggen. Maar eigenlijk ben ik het er nog niet over eens en kan ik me echt niet voorstellen dat dat het probleem is. Dus weet nu niet zo goed meer wat ik er mee aan moet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic