Diny Kramer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overzicht van verbruik bij prepaid

Graag zou ik inzicht willen hebben in mijn verbruik bij een prepaid abonnement.
Via Mijn Dashboard kom ik er namelijk niet achter wat ik afgelopen maand heb verbruikt aan bellen, sms en internet terwijl het saldo wel is afgenomen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Diny Kramer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jammer genoeg is het niet mogelijk om je verbruik in te zien via een Prepaid kaartje. Dit kan wel via een abonnement maar via My Vodafone Prepaid kan je alleen zien wat je tegoed nog is. Volgens mij is er ook geen andere weg om dit na te vragen. Je zou het eventueel kunnen proberen via de klantenservice van Vodafone, maar daar ben ik. niet zeker van. De wet van privacy zal misschien aangegeven dat ze dit niet mogen doorgeven.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Diny Kramer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jammer genoeg is het niet mogelijk om je verbruik in te zien via een Prepaid kaartje. Dit kan wel via een abonnement maar via My Vodafone Prepaid kan je alleen zien wat je tegoed nog is. Volgens mij is er ook geen andere weg om dit na te vragen. Je zou het eventueel kunnen proberen via de klantenservice van Vodafone, maar daar ben ik. niet zeker van. De wet van privacy zal misschien aangegeven dat ze dit niet mogen doorgeven.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was het antwoord van Energieboy helder voor jou @@Diny Kramer?
Of kunnen we je nog ergens mee helpen? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic