WenLi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overzicht ontvangen oproepen

Hoe kom ik aan een overzicht van ontvangen oproepen vanaf nu tot een jaar geleden?
Op de specificaties zie ik alleen de uitgaande oproepen staan.
Heeft iemand een idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi WenLi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is bij geen provider is het mogelijk om een uitdraai te vragen van inkomende gesprekken. Wel uitgaande gesprekken, die kan je op je factuur terug vinden. Echter, van nu tot een jaar geleden zal helemaal lastig worden. Weet niet of je al je facturen nog hebt en of daar ook alles netjes op staat. In ieder geval, bij geen provider kan ik daar iets over terug vinden dus ik ga er vanuit dat het bij Vodafone ook niet kan. Wil je het sneller weten, neem dan contact op met de klantenservice (Bel 1201) en via de chat in My Vodafone. Je kan ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of een Facebook account.

Maar ga er vanuit dat het niet mogelijk is. Mocht ik het toch mis hebben, laat het me dan hier weten, heb ik ook weer iets geleerd.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bouncer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste,
Mogelijk kan klantenservice je hierbij helpen.
Call logs dienen van een jaar terug geen probleem te zijn.

Dus even chatten of bellen 😄

groet,

Bouncer

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi WenLi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is bij geen provider is het mogelijk om een uitdraai te vragen van inkomende gesprekken. Wel uitgaande gesprekken, die kan je op je factuur terug vinden. Echter, van nu tot een jaar geleden zal helemaal lastig worden. Weet niet of je al je facturen nog hebt en of daar ook alles netjes op staat. In ieder geval, bij geen provider kan ik daar iets over terug vinden dus ik ga er vanuit dat het bij Vodafone ook niet kan. Wil je het sneller weten, neem dan contact op met de klantenservice (Bel 1201) en via de chat in My Vodafone. Je kan ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of een Facebook account.

Maar ga er vanuit dat het niet mogelijk is. Mocht ik het toch mis hebben, laat het me dan hier weten, heb ik ook weer iets geleerd.
WenLi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je antwoord!

WenLi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor het meedenken en meezoeken!
Bouncer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Energieboy,

Uit ervaring weet ik dat ook inkomende calls worden geregistreerd, of de provider die wil verstrekken is een tweede.
Dit ivm met de wet op privacy.

groet,
Bouncer
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Die ervaring heb ik ook, dat is mooi 🙂
Maar zoals je het zegt, het is de wet op de Privacy die Vodafone moet handhaven. Mocht het een zaak zijn op leven en dood (of een andere zaak, het is maar hoe je het wil noemen) en daar komt een rechter aan te pas dan zal Vodafone deze gegevens wel moeten verstrekken. Maar zomaar opvragen, dat gaat je niet lukken.

Denk dat de TS daar wel mee geholpen is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic