Wroet

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overzetten nummer van prepaid naar bestaand abonnement

Ik heb al jaren een abonnement bij Vodafone, maar daar zit niet echt een mooi nummer bij.
Nu heb ik online wat webshops gevonden die pre-paid simkaarten aanbieden met een mooi (makkelijk te onthouden) nummer er bij.

Ik heb een link gevonden waar dat kan, maar daar kan ik niet het gewenste nummer invoeren.
https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/mobiel-nummer-wijzigen.shtml

Nu wil ik graag weten of het mogelijk is mijn huidige abonnement over te zetten naar een nieuw nummer waarvan ik het pre-paid simkaartje in bezit heb.



2 Reacties 2
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Wroet , welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand op je vraag gereageerd heeft. Als ik het goed begrijp heb je een nieuwe Prepaid simkaart aangeschaft, en met een mooi (makkelijk te onthouden) 06-nummer. Het is helaas niet mogelijk om een bestaand Prepaid nummer te koppelen aan een bestaand abonnement. Het is wel mogelijk om je huidige 06-nummer te laten wijzigen, dat kan via de pagina die je zelf ook al gevonden hebt. Je nummer wordt dan echter gewijzigd naar een willekeurig 06-nummer dat nog niet in gebruik is. Je kunt er wel voor kiezen om tegen bijbetaling een makkelijk te onthouden nummer te laten genereren. Je kunt dan zelf kiezen uit een aantal opties, je kunt het 06-nummer niet zelf samenstellen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Wroet , is het inmiddels gelukt om een makkelijk te onthouden 06-nummer te bemachtigen? Omdat we geen reactie meer hebben ontvangen, sluiten we dit topic over 48 uur. Je kunt hier dan niet meer op reageren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic