Shizlles

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overzetten naar prepaid

Hallo!

Ik zou graag willen weten of er kosten zijn verbonden aan het overzetten van een abbonement naar een prepaid. Mijn abbonement loop binnenkort af en ik heb deze reeds opgezegd. Aangezien ik in het buitenland vertoef en ook niet meer in Nederland zal komen de komende tijd is het lastig te bellen. Ik wilde eigenlijk het liefste een mail sturen maar blijkbaar is dat niet langer mogelijk. Eingelijk heb ik meerdere verzoeken.

- Kan ik dus mijn huidige abbonement overzetten naar een prepaid ondanks het feit dat ik reeds heb aangegeven dat ik het wil opzeggen.
- Zijn hier kosten aan verbonden.
- Hoelang blijft dit nummer geldig voordat het zou vervallen (ik geloof 6 maanden maar weet dit niet zeker).


2 Reacties 2
kmannema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hierover zou ik ook graag meer info op de site willen!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Shizlles,

De dienst nummerbehoud is helemaal gratis. Kijk op http://vodafone.nl/nummerbehoud voor alle informatie m.b.t. je overstap en nummerbehoud. Om nummerbehoud goed te laten verlopen is het belangrijk dat je je oude nummer niet opzegt, je nummer moet namelijk actief zijn voor de overstap. Je kunt contact opnemen met de klantenservice om de opzegging te annuleren.

Je Prepaid tegoed blijft geldig, als je minimaal één keer per jaar opwaardeert. Na elke opwaardering is je gehele tegoed weer 12 maanden geldig. Zolang je tegoed geldig is komt je nummer ook niet te vervallen. Het tegoed dat al op je nieuwe simkaart staat, is vanaf je eerste gesprek 3 maanden geldig. Een bonus en het Prepaid+ tarief zijn geldig tot de volgende opwaardering, met een maximum van 30 dagen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic