Bianca2810

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Overzetten abonnement

Hoi,

vandaag wordt mijn nummer overgezet van een andere provider baar Vodafone. Oude provider heeft me gisteren afgesloten dus ik kon toen al niet meer bellen.
Telefoonwinkel heeft met Vodafone gebeld maar goed, daar kwamen ze er niet. Ik heb het dus maar geaccepteerd dat ik onbereikbaar zou zijn tot 00.00 (dit tijdstip werd mij door telefoonwinkel doorgegeven)
inmiddels nog niet aangesloten en vraag me af wanneer dat gaat gebeuren

hopelijk snel antwoord aangezien ik enkele belangrijke telefoontjes moet plegen en nu dus niet kan doen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bianca2810
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wel vervelend dat je dit nu als eerst al moet meemaken.
Maar het omzetten kan altijd een dag duren, zeg dan ook altijd dat het van 08:00 uur tot wel 23:00 uur kan duren voor je over bent. Vaak is dat wel op een normale tijd en gaat het wel soepel en snel maar soms ook niet. Dan is het lastig als je oude provider de stekker er al uit trekt.

Wil je zeker weten wanneer en/of meer informatie van Vodafone. Start dan een chat met de klantenservice en vraag of ze kunnen inzien of er een tijd aan gebonden is. Soms kunnen ze het ook niet melden hoor, maar dan weet je in ieder geval wel zeker dat het vandaag gaat gebeuren.

Dus nog even geduld hebben of even een chat met de klantenservice.
In ieder geval wel heel veel plezier bij Vodafone en geniet er van als je straks bent aangesloten 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bianca2810
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wel vervelend dat je dit nu als eerst al moet meemaken.
Maar het omzetten kan altijd een dag duren, zeg dan ook altijd dat het van 08:00 uur tot wel 23:00 uur kan duren voor je over bent. Vaak is dat wel op een normale tijd en gaat het wel soepel en snel maar soms ook niet. Dan is het lastig als je oude provider de stekker er al uit trekt.

Wil je zeker weten wanneer en/of meer informatie van Vodafone. Start dan een chat met de klantenservice en vraag of ze kunnen inzien of er een tijd aan gebonden is. Soms kunnen ze het ook niet melden hoor, maar dan weet je in ieder geval wel zeker dat het vandaag gaat gebeuren.

Dus nog even geduld hebben of even een chat met de klantenservice.
In ieder geval wel heel veel plezier bij Vodafone en geniet er van als je straks bent aangesloten 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Bianca2810
Bianca2810
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor de reacties. Het is inmiddels goed gekomen. ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super Bianca2810 en alvast welkom 🙂
Bianca2810
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven dank je. Prettig weekend alvast
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel en voor jouw ook alvast een fijn weekend! Omdat het nummer actief is, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic