Marielle1999

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen

Goedenavond,

 

ik heb een abbonement bij vodafone maar dit is niet helemaal wat ik er van verwacht had, daarom wil ik naar een andere provider. Nu is mijn vraag vanaf hoeveel dagen/maanden kan ik een overstap doen naar een andere provider

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Marielle1999 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend om te lezen dat je over wil stappen naar een andere provider. Je zal daar vast je reden voor hebben. Je kan 120 dagen voor het einde van je contract een nieuw abonnement afsluiten bij een nieuwe provider en aan die nieuwe provider vragen je nummer bij Vodafone over te nemen. 

Duurt het echt nog heel lang om je contract te stoppen, dan kan je deze ook nog afkopen bij Vodafone. Maar daarvoor moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en aangeven dat je je contract wil stoppen en af wil kopen. Bel 0800-0094 voor deze vragen. 

Succes in ieder geval en veel plezier bij je nieuwe provider. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Marielle1999 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend om te lezen dat je over wil stappen naar een andere provider. Je zal daar vast je reden voor hebben. Je kan 120 dagen voor het einde van je contract een nieuw abonnement afsluiten bij een nieuwe provider en aan die nieuwe provider vragen je nummer bij Vodafone over te nemen. 

Duurt het echt nog heel lang om je contract te stoppen, dan kan je deze ook nog afkopen bij Vodafone. Maar daarvoor moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en aangeven dat je je contract wil stoppen en af wil kopen. Bel 0800-0094 voor deze vragen. 

Succes in ieder geval en veel plezier bij je nieuwe provider. 

Marielle1999
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenmorge,

 

dank u voor het berichtje terug,

9 Augustus loopt mijn contract af bij vodafone, dat betekent dat het binnen 120 dagen is zo snel even uitgerekend is het ongeveer r 105 dagen. Dus dat wil zeggen dat ik al een abbonement bij een ander kan afsluiten als ik u goed begrijp?. De reden waarom ik weg wil is dat ik nooit bereik had.

Hoor graag nog iets van u

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Klopt helemaal, als u maar in de die 120 dag zit. Lees er alles over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Uiteraard gaat je contract bij de andere provider wel pas is na 9 augustus, maar de aanvraag daar kan je al wel doen. Of gewoon nog even wachten tot de andere provider voor 9 augustus nog een leuke aanbieding heeft ?

Duidelijk dat als je geen bereik hebt dat je dan weg wil. Wel jammer maar zeer begrijpelijk. Succes bij je nieuwe provider en #BlijfGezond

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic