Herrie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Overstappen

Omdat ik nog even wil wachten op het toestel dat ik graag wil, wil ik eerst een simonly abonnement afsluiten bij Simyo totdat het toestel wel vrij verkrijgbaar en betaalbaar is.

Echter toen Simyo de aanvraag deed voor het overnemen van mijn telefoonnummer kregen zij de mededeling dat dit nog niet kon omdat mijn contract pas op 14 april zou aflopen. Dit is echter niet het geval, mijn contract loopt af op 14 maart 2014.

Hoe is het mogelijk dat mijn contract volgens jullie een maand langer duurt? Ook op My Vodafone staat dat mijn contract op 14 maart 2014 afloopt.

Graag zou ik willen dat jullie dit rechtzetten, zodat mijn contract bij Simyo gewoon op 15 maart 2014 in kan gaan.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Susanne Davenport
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Susanne, met die vraag kan ik je via het forum helaas niet helpen. Het forum is vooral bedoeld voor tips, tricks en info van gebruikers onderling. Ik sluit daarom dit topic.

Je kunt de einddatum van je contract altijd vinden in My Vodafone. Je kunt ook even contact op te nemen met de klantenservice (zie vodafone.nl/support). Mijn collega's kunnen met je nakijken wat nu precies de einddatum van je contract is en eventueel eea corrigeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic