KellyJ14

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen

Ik ben overgestapt van KPN naar vodafone, nu gaat vanaf morgen mijn vodafone abonnement in (heb ik vandaag een smsje van gekregen) maar dat betekent dat de simkaart die ik nu gebruik dan niet meer werkt.

maar nu ben ik op vakantie en heb ik er totaal niet over nagedacht dat dit deze week ging gebeuren. Is er een mogelijkheid dat het starten van mijn abonnnement bij Vodafone wordt uitgesteld tot eind januari?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi KellyJ14
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Antwoord op je vraag is NEE.
KPN sluit nu eenmaal vandaag je abonnement en dan is het afgelopen en klaar en ben je via KPN niet meer bereikbaar. Vodafone start vandaag je abonnement en gaat dus ook echt vandaag in. Daar is niets meer aan te veranderen vandaag en zal alles gewoon doorgaan. Mooi dat je op vakantie bent natuurlijk maar verveld voor het bereikbaar zijn. Als je tot eind Januari op vakantie bent zou je in Nederland kunnen vragen of iemand je Vodafone nummer kan doorschakelen naar een prepaid kaartje van het land waar je nu bent of zo?! Koop je daar een prepaid en dan ben je bereikbaar 🙂

Beetje vervelend maar dat is wel een manier. Overigens, als je nog gewoon op Wifi kan dan heb je nog wel WhatsApp, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Mensen kunnen je alleen niet meer gewoon bellen.

Succes in ieder geval en nog een fijne vakantie 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi KellyJ14
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Antwoord op je vraag is NEE.
KPN sluit nu eenmaal vandaag je abonnement en dan is het afgelopen en klaar en ben je via KPN niet meer bereikbaar. Vodafone start vandaag je abonnement en gaat dus ook echt vandaag in. Daar is niets meer aan te veranderen vandaag en zal alles gewoon doorgaan. Mooi dat je op vakantie bent natuurlijk maar verveld voor het bereikbaar zijn. Als je tot eind Januari op vakantie bent zou je in Nederland kunnen vragen of iemand je Vodafone nummer kan doorschakelen naar een prepaid kaartje van het land waar je nu bent of zo?! Koop je daar een prepaid en dan ben je bereikbaar 🙂

Beetje vervelend maar dat is wel een manier. Overigens, als je nog gewoon op Wifi kan dan heb je nog wel WhatsApp, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Mensen kunnen je alleen niet meer gewoon bellen.

Succes in ieder geval en nog een fijne vakantie 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad dat het niet meer mogelijk is om het aan te passen op de dag zelf.
Dit was wel mogelijk geweest, als je hiervoor eerder contact op had genomen met de klantenservice.
Je nummer doorschakelen kan via My Vodafone. Mocht dit niet lukken, stuur ons even een bericht via Facebook of Twitter. Dan zetten wij het voor je in het systeem.
Daarnaast kun je dit ook via de telefoon doen via de oproepinstellingen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Mooie aanvulling!
Klopt inderdaad, het doorschakelen kan ook via My Vodafone maar moet de TS dan niet eerst met haar nummer met een code deze aanvragen? Dan lukt dat toch niet, of heb ik het mis? Ben ook nog lerende 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ze moet natuurlijk wel eerst een account hebben. Mijn collega's van de klantenservice, kunnen dit aanmaken zonder code 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt KellyJ14 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, zal het topic gesloten worden KellyJ14
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic