Asselbergs

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstappen vanwege White Spot wordt gesaboteerd

Vastgesteld is dat ik in mijn nieuwe huis terecht ben gekomen in een White Spot van Vodafone.
Toegezegd is, dat ik op grond daarvan kan overstappen naar een nadere provider.
Na testen met prepaid kaarten bleek T-Mobile wel voldoende dekking te bieden.
Overstappen met nummerbeoud stuitert nu al twee keer doordat Vodafone mekkert over resterende contractduur van enkele maanden voor het abonnenment van mijn vrouw.
Ik breek er niet doorheen.
Waar kan ik een klacht indienen en hoe krijg ik die Vodafne moloch in beweging?

Het gaat om twee zakelijke abonementen. Wij kunnen ons werk niet vauit huis doen.
4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9467Posts
  • 2998Oplossingen
  • 2111Likes

Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je een klacht over Vodafone dan kan je deze op deze pagina opgeven via een formulier:
https://www.vodafone.nl/klacht/

Normaliter krijg je binnen 10 dagen een reactie van Vodafone. Lukt dit niet? Dan krijg je een indicatie van Vodafone wanneer ze verwachten op je klacht te kunnen reageren.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Bedankt voor de reactie Energieboy. Aangezien dit verloopt via het klachtenformulier zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.

Uitgelicht topic