Bjornkellerman

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van budget mobiel naar Vodafone

Hi,

Ik heb zelf een onbeperkt zakelijk sim only abonnement bij Budget mobiel van Kpn. Ik ben sinds 1 augustus overgestapt van KPN naar ziggo en zie dat als ik overstap naar vodafone dit voordelig voor mij is. Echter betaal ik bij Budget mobiel voor onbeperkte pakket 32,95 per maand en bij Vodafone 36,-. Wat zou voor mij het voordeel zijn om over te stappen naar vodafone? 

 

Ik hoor graag van je.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bjornkellerman 
Welkom op de Vodafone Community!

Leuk dat je overweegt om voor Vodafone te kiezen. Naast het verhaal van @Energieboy kan ik de keuze misschien nog iets makkelijker voor je maken. Ik heb je per e-mail een link gestuurd en daarin kun je ons aanbod zien. Bestel je via de door mij gestuurde link, dan krijg je zelfs nog wat extra korting op je abonnement. Dat is altijd mooi meegenomen toch ^^
Bij vragen, brand vooral los! We staan voor je klaar. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bjornkellerman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je dit hier even komt vragen want ik zit even te kijken naar de prijzen en ik kan je zeggen dat wanneer je Ziggo hebt je 5,- euro korting krijgt op je abonnement van Vodafone. Je hebt waarschijnlijk aangegeven 1 jaar voor Red Unlimited abonnement en dan ben je 36,- euro per maand kwijt. Doe je 2 jaar dan is dit abonnement voor 35,- euro.

Wanneer je dan ook Ziggo hebt dan krijg je 5,- euro korting. Dus 31,- euro voor 1 jaar en 30,- euro voor 2 jaar. Even uitgaan van je huidige abonnement dan ben je voor 1 jaar zo ie zo 1,95 euro per maand goedkoper uit. En voor 2 jaar 2,95 euro goedkoper 

Kijk, dat is toch eens mooi meegenomen. En vergeet niet dat je dan bij Ziggo ook nog eens kan kiezen uit een TV Extra pakket en je krijgt ook nog eens gratis Safe Online bij Ziggo. Dat is toch weer nog meer extra. Doen! 

Mocht je nog meer vragen hebben, laat me weten en ik zal je proberen te helpen. Ik kan je alleen niet helpen met oversluiten van een abonnement want ik ben ook maar een klant. Dan zal je contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone, die kunnen je daarmee prima verder helpen of loop even langs een Vodafone winkel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bjornkellerman 
Welkom op de Vodafone Community!

Leuk dat je overweegt om voor Vodafone te kiezen. Naast het verhaal van @Energieboy kan ik de keuze misschien nog iets makkelijker voor je maken. Ik heb je per e-mail een link gestuurd en daarin kun je ons aanbod zien. Bestel je via de door mij gestuurde link, dan krijg je zelfs nog wat extra korting op je abonnement. Dat is altijd mooi meegenomen toch ^^
Bij vragen, brand vooral los! We staan voor je klaar. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het lijken wel Corona Korting dagen bij Vodafone 
Wow, extra korting, dat is lekker!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic