Hoi @Bjornkellerman
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat goed dat je dit hier even komt vragen want ik zit even te kijken naar de prijzen en ik kan je zeggen dat wanneer je Ziggo hebt je 5,- euro korting krijgt op je abonnement van Vodafone. Je hebt waarschijnlijk aangegeven 1 jaar voor Red Unlimited abonnement en dan ben je 36,- euro per maand kwijt. Doe je 2 jaar dan is dit abonnement voor 35,- euro.
Wanneer je dan ook Ziggo hebt dan krijg je 5,- euro korting. Dus 31,- euro voor 1 jaar en 30,- euro voor 2 jaar. Even uitgaan van je huidige abonnement dan ben je voor 1 jaar zo ie zo 1,95 euro per maand goedkoper uit. En voor 2 jaar 2,95 euro goedkoper
Kijk, dat is toch eens mooi meegenomen. En vergeet niet dat je dan bij Ziggo ook nog eens kan kiezen uit een TV Extra pakket en je krijgt ook nog eens gratis Safe Online bij Ziggo. Dat is toch weer nog meer extra. Doen!
Mocht je nog meer vragen hebben, laat me weten en ik zal je proberen te helpen. Ik kan je alleen niet helpen met oversluiten van een abonnement want ik ben ook maar een klant. Dan zal je contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone, die kunnen je daarmee prima verder helpen of loop even langs een Vodafone winkel.