mariesvv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van andere provider naar Vodafone



Hallo,


Ik heb een vraag, ik ben nu klant bij hollandsenieuwe maar ik wil graag bij jullie klant worden met vodafone red.
Ik heb een 2 jarig hollandsenieuwe abbonement die in oktober afloopt.
Mijn samsung galaxy advance is helemaal op en wil daarom een ander toestel.
Kan ik nu al een ander toestel uitzoeken maar dat het contract pas ingaat na dat mijn contract is opgezegt bij hollandsenieuwe. Ik had al gebeld met de belcompany waar ik klant ben,die zeiden dat dit al kon. Maar dat zijn 16 jarige jongetjes die er naar mijn idee nog niet zoveel verstand van hebben. Ik hoop op een snelle reactie van jullie kant zodat ik als het kan morgen gelijk naar de winkel ga!
Alvast bedankt,

Maries
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Maries,

Helaas! Wat jij wenst, dat kan niet bij Vodafone.
Overstappen naar Vodafone Red abonnement met nummerbehoud kan pas geregeld worden vanaf 60 dagen voor de einddatum van je huidige abonnements-overeenkomst bij Hollandsche Nieuwe.
Die termijn van zestig dagen is door alle telecom-providers in Nederland afgesproken voor nul-zes-nummer-overdracht.
Kijk dus in je huidige abonnements-overeenkomst bij Hollandsche Nieuwe naar de einddatum van je huidige contract. En reken met behulp van een kalender zestig dagen terug.

Of de Vodafone winkel in Augustus 2014 al direct een nieuwe smartphone meegeeft. Daar twijfel ik nog aan. Je abonnement bij Vodafone kan pas ingaan op dezelfde datum waarop Hollandsche Nieuwe jouw nul-zes-nummer vrijgeeft voor nummer-overzetting naar het Netwerk van Vodafone.

N.B. Op "www.marktplaats.nl" zijn meer dan 34000 gebruikte smartphones te koop in alle prijs-categorie-en. Zoek er daar eentje uit om de periode van de komende vier maanden te overbruggen. Dan heb je altijd een reserve-smartphone onder handbereik.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Maries,

Helaas! Wat jij wenst, dat kan niet bij Vodafone.
Overstappen naar Vodafone Red abonnement met nummerbehoud kan pas geregeld worden vanaf 60 dagen voor de einddatum van je huidige abonnements-overeenkomst bij Hollandsche Nieuwe.
Die termijn van zestig dagen is door alle telecom-providers in Nederland afgesproken voor nul-zes-nummer-overdracht.
Kijk dus in je huidige abonnements-overeenkomst bij Hollandsche Nieuwe naar de einddatum van je huidige contract. En reken met behulp van een kalender zestig dagen terug.

Of de Vodafone winkel in Augustus 2014 al direct een nieuwe smartphone meegeeft. Daar twijfel ik nog aan. Je abonnement bij Vodafone kan pas ingaan op dezelfde datum waarop Hollandsche Nieuwe jouw nul-zes-nummer vrijgeeft voor nummer-overzetting naar het Netwerk van Vodafone.

N.B. Op "www.marktplaats.nl" zijn meer dan 34000 gebruikte smartphones te koop in alle prijs-categorie-en. Zoek er daar eentje uit om de periode van de komende vier maanden te overbruggen. Dan heb je altijd een reserve-smartphone onder handbereik.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic