Frennkyy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen onmogelijk / te hoge rekeningen

Mijn abonnement is 28-10-2015
Afgelopen bij Vodafone, ik wil graag overstappen naar
Een andere provider wat ik vreemd vind is dat dit best moeilijk gaat

Een van de redenen is dat iedere 14e van de maand mijn rekening
Moet betalen van de afgelopen maand als ik dat betaald heb
Kan ik nog steeds niet overstappen omdat ik dan al 14 dagen van de
Huidige maand gebruikt heb zodat ik die de volgende maand weer moet betalen.. Als ik Vodafone hierover bel om te vragen hoe het zit met mijn abonnement dat ik er vanaf wil zijn. Maar dan word ik vriendelijk geholpen maar in de praktijk is er weinig van te merken ik zou per einde van de maand november weg te zijn van Vodafone maar ik krijg gewoon de maand december weer en ik blijk al bezig te zijn met de maand januari.. Dus overstappen is voor mij onmogelijk..

En dan nog wat anders iedere maand betaal ik gemiddeld €250,-
Als ik daarover bel is het hun fout en dan komen ze me tegemoet met 100 euro teruggave klinkt heel aardig van Vodafone maar de volgende maand moet ik het weer betalen en dan bel ik erover en dan geven ze me gelijk maar word ik van het kastje naar de muur gestuurd en moet ik er zelf achteraan met uiteindelijk dat ik het toch onterecht moet betalen.. Ik ben ten einde raad...

Heeft iemand hier ervaring mee?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter dien je het abonnement eerst stop te zetten (particulier is dit 1 maand van te voren en zakelijk 3 maanden). Als dat niet gebeurd dan wordt het abonnement stilzwijgend iedere maand verlengd.
Ik raad je dus aan om in dit geval te bellen met de afdeling loyalty.
Je kunt ook je nummer mee nemen door nummerbehoud aan te vragen bij de desbetreffende provider.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic