LotteRusso

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar nieuwe eigenaar

Hallo,
 
Ik word in Januari 18 en wil dan een nieuwe telefoon met abonnement met nummerbehoud bij Tele 2 kopen. Nu staat het abonnement wat ik heb bij Vodafone op mijn moeders naam. Moet ik dan eerst hier mijn abonnement omzetten van mijn moeders naam naar mijn naam? Kan dit voordat ik 18 ben of moet ik hier 18 voor zijn en hoe moet ik dit doen? Mijn abonnement van Vodafone loopt in februari af. Kan ik dan daarna overstappen met nummerbehoud naar een abonnement met telefoon bij Tele 2?
 
Alvast bedankt!
 
Groetjes Lotte
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi LotteRusso,

Je hebt 2 mogelijkheden
1) Je laat het contract eerst bij Vodafone overzetten. Dit kan pas vanaf het moment dat je 18 jaar oud bent. Voor meer informatie over het overdragen van een contract kun je hier kijken: http://voda.fo/ne/f00cl

2) Je laat het contract op naam van je moeder staan en ze neemt het nieuwe abonnement bij Tele2. Ook zij dient dan nummerbehoud aan te vragen bij de nieuwe provider. Vervolgens dien je het abonnement bij de nieuwe provider om te laten zetten. Ik ben uiteraard niet op de hoogte van de regels die zij hanteren.

Als je het nummer wenst te behouden dan dien je bij de nieuwe provider nummerbehoud aan te vragen. Je dient daar aan te geven op welke datum je wilt overstappen. Houd wel rekening met de einddatum van je contract. Als je namelijk overstapt voor de einddatum van je contract dan worden alle resterende abonnementskosten in rekening gebracht.

Jammer dat je weg wilt bij Vodafone. Vooral de nieuwe abonnement zijn erg aantrekkelijk. Je belt met deze abonnementen gratis onbeperkt naar alle Vodafone klanten. Als je veel vrienden/kennissen hebt die gebruik maken van Vodafone dan is dit erg voordelig. Voor onze abonnement kun je hier kijken: http://voda.fo/ne/z77wh
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic